Krajnji desničar izabran za predsjednika donjeg doma češkog parlamenta
Okamura snažno kritizira pružanje potpore Ukrajini i traži obustavu pomoći stotinama tisuća ukrajinskih izbjeglica u Češkoj. SPD traži da se vrate u domovinu
"Ponosan sam jako što su riječi koje sam odabrao - protest, vidljivost, jedinstvo i jednakost, utisnute na novčiću s likom kraljice na poleđini", rekao je Asad Shaykh, direktor za Marketing i komunikacije pokreta Pride u Londonu
"Ponosan sam jako što su riječi koje sam odabrao - protest, vidljivost, jedinstvo i jednakost, utisnute na novčiću s likom kraljice na poleđini", rekao je Asad Shaykh, direktor za Marketing i komunikacije pokreta Pride u Londonu
Britanska Kraljevska kovnica novca predstavila je javnosti prigodnu kovanicu od 50 penija u duginim bojama u spomen na 50. godišnjicu prve Parade ponosa, Pride UK.
Novčić je dizajnirao umjetnik iz istočnog Londona i aktivist LGBTQ+ i pisac Dominique Holmes.
"Ponosan sam jako što su riječi koje sam odabrao - protest, vidljivost, jedinstvo i jednakost, utisnute na novčiću s likom kraljice na poleđini", rekao je Asad Shaykh, direktor za Marketing i komunikacije pokreta Pride u Londonu.
"Dug je put bio za ovog imigranta smeđe boje kože ponesenog nadom, ljubavlju, ovim gradom. Nigdje na svijetu nije to bilo moguće, osim u Ujedinjenom Kraljevstvu", rekao je.
Novčić je iskovan u spomen na prvu službenu Povorku ponosa održanu u Ujedinjenom Kraljevstvu 1972. i prva je kovanica posvećena britanskoj zajednici LGBTQ+.
Prigodna kovanica od 50 penija neće ući u optjecaj no moći će se kupiti na internetu.
Okamura snažno kritizira pružanje potpore Ukrajini i traži obustavu pomoći stotinama tisuća ukrajinskih izbjeglica u Češkoj. SPD traži da se vrate u domovinu
Mamdani, koji se identificira kao demokratski socijalist, bit će prvi muslimanski gradonačelnik grada i najmlađa osoba na toj poziciji od 19. stoljeća
Nissan Saudijska Arabija (SA) implementirao je novu funkcionalnost Infobipa, konverzacijsku AI gamifikaciju, odnosno skup AI alata koji omogućuju nova i zabavna iskustva unutar kanala za razmjenu poruka. Za Nissan SA kampanja je donijela veću prepoznatljivost brenda, duže vrijeme angažmana korisnika, jednostavnije privlačenje kupaca i snažniju povezanost s brendom
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.