Svijet

120 milijuna gledatelja

Ovogodišnji Superbowl najgledaniji sadržaj u povijesti televizije u SAD-u

Prema CBS-u, koji je prenosio utakmicu, Super Bowl je u prosjeku imao 123,4 milijuna gledatelja na svim platformama, probivši granicu od 115,1 milijuna tijekom prošlogodišnjeg Super Bowla između Chiefsa i Philadelphia Eaglesa


 
1 min
HINA
EPA/JOHN G. MABANGLO

Prema CBS-u, koji je prenosio utakmicu, Super Bowl je u prosjeku imao 123,4 milijuna gledatelja na svim platformama, probivši granicu od 115,1 milijuna tijekom prošlogodišnjeg Super Bowla između Chiefsa i Philadelphia Eaglesa

Pobjeda Kansas City Chiefsa u produžetku nad San Francisco 49ersima u Super Bowlu u nedjelju bila je najgledaniji televizijski program u povijesti SAD-a, prema preliminarnim podacima koje su u ponedjeljak objavili Nielsen i CBS.

Prema CBS-u, koji je prenosio utakmicu, Super Bowl je u prosjeku imao 123,4 milijuna gledatelja na svim platformama, probivši granicu od 115,1 milijuna tijekom prošlogodišnjeg Super Bowla između Chiefsa i Philadelphia Eaglesa.

CBS je dodao da je 202,4 milijuna ljudi gledalo barem dio utakmice, čime je oboren rekord od 184 milijuna, također postavljen na prošlom Super Bowlu.

Brojke od ponedjeljka jasno su pokazale da je utakmica bila pravi hit za CBS i NFL.

Ukupno 120 milijuna gledatelja koji su gledali utakmicu na CBS-u rekord je jedne televizije.

Spomenutih 123,4 milijuna gledatelja uključuje korisnike prijenosa na Nickelodeonu, Univisionu, platformama Paramount+, NFL+ itd.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.