Život

POGLEDAJTE PLOVIDBENI RED I CIJENU KARATA

Brzobrodsku liniju PULA - ZADAR održavat će katamaran Krilo Lux

Na ovom natječaju Krilo, poznatije kao Kapetan Luka, imala je moćniji brod. Krilo Lux sagrađeno je 2019. godine, dimenzija je 38mx10,6 metara, razvija brzinu od 36 čvorova te može primiti 428 putnika. Jeseničani bi liniju trebali uspostaviti odmah, odnosno od 1. lipnja, a trajanje koncesije je do 31. svibnja 2028. godine.


 
2 min
Istra24
www.krilo.hr

Na ovom natječaju Krilo, poznatije kao Kapetan Luka, imala je moćniji brod. Krilo Lux sagrađeno je 2019. godine, dimenzija je 38mx10,6 metara, razvija brzinu od 36 čvorova te može primiti 428 putnika. Jeseničani bi liniju trebali uspostaviti odmah, odnosno od 1. lipnja, a trajanje koncesije je do 31. svibnja 2028. godine.

Liniju obalnog pomorskog prijevoza na državnoj brzobrodskoj liniji Pula - (Unije - Susak) - Mali Lošinj - (Ilovik - Silba) - Zadar i obratno održavat će Kapetan Luka - Krilo, vlasnika Ivana Tomića iz Jesenica, s katamaranom Krilo Lux, odlučila je Agencija za obalni i linijski pomorski promet, nakon što je na natječaj pristiglo pet ponuda, javlja 057info.hr

Tomićev obrt Kapetan Luka - Krilo za ugovorno razdoblje od 6 godina zatražio je potporu od 53,4 milijuna kuna, nakon što je država procijenila da bi za održavanje linije trebala platiti 54,8 milijuna. Ponuda Jadrolinije je proglašena nevaljanom jer je za ovu koncesiju tražila državnu subvenciju od čak 65 milijuna kuna. Uz one zadarske TP LINE d.o.o., tvrtke-kćeri Tankerske plovidbe i G&V linea, na natječaj Agencije krajem ožujka pristigle su još tri ponude.

Natjecanje je bilo između Kapetana Luke - Krilo i TP-line koji je dao ponudu na 54.784.097,76 kuna, čime je Krilo koje inače održava tu liniju dobilo bodovnu prednost. Treća ponuda koja se razmatrala kao valjana bila je Krilo Shipping Company.

Kao da se znalo tko će dobiti tu liniju, pa je Jadrolinija ponudila ekstremno visoku ponudu a G&V line Iadera dala je nevjerojatno nisku od 21,5 milijuna kuna.

Na sve naknadne zahtjeve Agencije u ocjeni ponude, iz G&V Line Iadera nisu se odazvali, što je potvrda da su na natječaju sudjelovali reda radi, kao i Jadrolinija.  Njihove ponude su proglašene nepravilnom i neprihvatljivom.

- S obzirom da nije dostavljeno obrazloženje za iznimno povoljne uvjete dostupne ponuditelju za pružanje usluga, a koje je zatraženo sukladno članku 289. stavku 2. ZJN, Naručitelj je morao ustanoviti daje ponuda ponuditelja G&V LINE Iadera d.o.o. nepravilna, istaknuli su iz Agencije.

I prije potpisivanja ugovora kojeg je za Kapatana Luku predložilo povjerenstvo, njihov katamaran je u Gradskoj luci na održavanju linije, dok je za sada neiskorištena flota TP Line vezana u Gaženici.

Na ovom natječaju Krilo, poznatije kao Kapetan Luka, imala je moćniji brod. Krilo Lux sagrađeno je 2019. godine, dimenzija je 38mx10,6 metara, razvija brzinu od 36 čvorova te može primiti 428 putnika. Jeseničani bi liniju trebali uspostaviti odmah, odnosno od 1. lipnja, a trajanje koncesije je do 31. svibnja 2028. godine.


Nastavite čitati

Državna tajnica o susretu Kekina i Jelavića: Policija nema elemenata za postupanje

''Da bilo tko nekoga pozove na kavu SMS-om ili mobitelom, osoba svojevoljno odlučuje hoće li otići na tu kavu ili neće. Ja osobno, da me nepoznati broj zove, sigurno sam da ne bi otišla na tu kavu", kazala je državna tajnica * "Drugo, činjenica je da se sastanak dogodio, a gospodin Kekin, kad je vidio da je u zabludi, nije otišao nego je ostao više od 15 minuta i razgovarali su o nečemu o čemu mi ne znamo", rekla je Petrijevčanin Vuksanović

Kekin (Možemo): Prošli smo prljave kampanje, ali ovakve se stvari nikada nisu događale

'Njegov se posao odvija u birtiji, kako mi je sam rekao. Nađe se s predstavnikom neke firme koja razmatra da uzme njegovu pjesmu, onda se nađe s nekim iz Gornjih Drenovaca koji bi radio svirku za kirbaj, pa se nađe s kim tko hoće da mu se napiše pjesma, itd. Meni to u sto godina ne bi palo na pamet da je to klopka pravog Nikice Jelavića, a vi možete tvrditi da sam ja naivna'', kazala je

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.