Trener Istre 1961 Oriol Riera: "Moram još jednom pogledati utakmicu da bih znao što je pošlo po zlu"
"Mogu reći vama ono što sam rekao igračima, a to je da je ovo bila utakmica na kojoj se uči", rekao je vidno razočarani Riera za Istru24
Brodogradilište Uljanik je kontinuirano radilo od samog osnutka 1856. do 2019. godine, u njemu su se izmijenile generacije radnika, ali je za sve ostale građane Pule bio nepristupačan i zatvoren zbog sigurnosti koja se morala poštovati radi prirode samih radova. Prvi put u povijesti Uljanika nije bilo radova u brodogradilištu, i zato smo iskoristili priliku da se zabilježi i arhivira prostor brodogradilišta i prezentira široj javnosti, pojašnjava Marko Grbac Knapić
Brodogradilište Uljanik je kontinuirano radilo od samog osnutka 1856. do 2019. godine, u njemu su se izmijenile generacije radnika, ali je za sve ostale građane Pule bio nepristupačan i zatvoren zbog sigurnosti koja se morala poštovati radi prirode samih radova. Prvi put u povijesti Uljanika nije bilo radova u brodogradilištu, i zato smo iskoristili priliku da se zabilježi i arhivira prostor brodogradilišta i prezentira široj javnosti, pojašnjava Marko Grbac Knapić
Dvojica umjetnika iz Udruge građana Armazonex - glazbenik Marko Grbac Knapić i fotograf Dejan Štifanić podijelili su s našim čitateljima svoj multimedijski umjetnički produkt „Rasparagan MMXXI“.
Riječ je o audio-vizualnoj banci prostora brodogradilišta Uljanik, sa naglaskom na jedinstvene zvukovne pejzaže i fotografije prostora otočića Uljanik.
Oni su, kako nam je ispričao Marko, iskoristili vrijeme kada se u Uljaniku ništa nije radilo, da bi obišli prazno brodogradilište i to ovjekovječili snimanjem videa.
Audio snimanjem i fotografiranjem prostora brodogradilišta dobili su bazu podataka koja ima umjetničku, arheološku i sociološku vrijednost. Rezultat ovog istraživanja je autorski umjetnički video uradak i banka podataka koja bi mogla poslužiti za izložbe i ostale multimedijalne projekte.
- Prostor današnjeg brodogradilišta Uljanik ima važnu povijesnu ulogu u razvoju grada Pule. U tom jedinstvenom trenutku, kada se u samom brodogradilištu nisu odvijali radovi, iskoristili smo mogućnost snimanja zvukovnih pejzaža (soundscapes) sa minimalnim intervencijama buke koja se stvara za vrijeme proizvodnje te fotografiranja prostora unutar „zidina“ brodogradilišta koje ne radi, veli Marko.
Brodogradilište Uljanik je kontinuirano radilo od samog osnutka 1856. do 2019. godine, u njemu su se izmijenile generacije radnika, ali je za sve ostale građane Pule bio nepristupačan i zatvoren zbog sigurnosti koja se morala poštovati radi prirode samih radova.
- Prvi put u povijesti Uljanika nije bilo radova u brodogradilištu, i zato smo iskoristili priliku da se zabilježi i arhivira prostor brodogradilišta i prezentira široj javnosti, napominje naš sugovornik.
Rasparagan je inače, kako pojašnjava, bio vođa naroda Roksolani skitsko-iranskog podrijetla kojeg su Rimljani zatočili na otočiću Uljanik 118.god, nakon ratnog poraza. Rasparagan je živio na otočiću Uljaniku sa svojom obitelji gdje su i pokopani.
Projekt "Rasparagan MMXXI " proveden je uz potporu Odjela za kulturu grada Pule.
"Mogu reći vama ono što sam rekao igračima, a to je da je ovo bila utakmica na kojoj se uči", rekao je vidno razočarani Riera za Istru24
Strijelci su bili Iker Almena u 22. minuti te Michele Šego u 42. minuti. Sve je zaključeno kada je Šego u 77. zabio svoj drugi pogodak za konačnih 3-0 * U 88. minuti je Istra 1961 bila vrlo blizu počasnog pogotka, ali nije došla do njega. Iz slobodnog udarca Lončar je naciljao okvir vrata
Golove su postigli Almena, uz asistenciju Hrgovića u 22 minuti, dok je u 42. minuti strijelac za Splićane, nakon davanja Rebića, bio Sego
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.