Biznis

Rok za slanje prijave je 14. kolovoza

KAKO SE BRENDIRA LOKALNI PROIZVOD? Sonda pokreće BESPLATAN program edukacija za sve koji to žele naučiti

Za sudjelovanje nije potrebno predznanje, niti prethodno iskustvo, već želja za razvojem i upoznavanjem kreativnih procesa kroz praktičan rad. Radionice će se održavati u periodu od 6. rujna do 4. listopada, jednom tjedno, u prostorima Sonda kreativnog centra u Vižinadi


 
1 min
Zoran Angeleski

Za sudjelovanje nije potrebno predznanje, niti prethodno iskustvo, već želja za razvojem i upoznavanjem kreativnih procesa kroz praktičan rad. Radionice će se održavati u periodu od 6. rujna do 4. listopada, jednom tjedno, u prostorima Sonda kreativnog centra u Vižinadi

'Savjetovalište za lokalne brendove' naziv je edukativnog programa radionica koji će se tijekom rujna i listopada provoditi u Sonda Kreativnom centru u Vižinadi, a u sklopu kojeg će odabrani sudionici imati prilike učiti na primjeru stvaranja realnog brenda.

U sklopu programa koji provodi Udruga Sonda za promicanje kreativnosti, edukaciju i razvoj lokalne zajednice u suradnji sa Zajednicom Talijana Vižinada, sudionici i sudionice radionica imat će prilike učiti o važnosti i načinima razvoja brendova, što će im moći pomoći pri plasmanu njihovih proizvoda i usluga na tržište.

Mentorsku podršku pružaju stručnjaci iz Studija Sonda, međunarodno nagrađivanog kreativnog studija iza kojeg stoji više od 20 godina rada na području dizajna i razvoja brendova.

Za sudjelovanje nije potrebno predznanje, niti prethodno iskustvo, već želja za razvojem i upoznavanjem kreativnih procesa kroz praktičan rad.

Radom na realnom proizvodu, kroz ovaj program edukacija poduzetnicima i poduzetnicama mlađe životne dobi omogućuje se stjecanje znanja o produkciji kreativnih rješenja, radu na prepoznatljivosti brenda i tržišnom pozicioniranju. Ujedno, ovakvi programi pokazuju kako kreativnost može biti visoko učinkovita i iznimno pozitivno utjecati na razvoj zajednice u sociološkom, kulturnom i ekonomskom pogledu

Brendovi, naročito oni u lokalnoj zajednici, važni su jer nose i dio kulturnog nasljeđa te tradicije, a često se nasljeđuju kroz generacije. Stoga, se ovim projektom želi na realnom primjeru podučiti kako zadržati identitete svojeg kraja, a opet budu tržišno relevantni. Kroz stručne edukacije namjera je pozitivno utjecati na osnaživanje lokalnih postojećih i budućih brendova.

Radionice će se održavati u periodu od 6. rujna do 4. listopada, jednom tjedno, u prostorima Sonda kreativnog centra u Vižinadi.

Predviđeno trajanje radionica je od 2 do 4 sata, u unaprijed dogovorenim terminima u poslijepodnevnim satima (17-21).

Program je besplatan, a podijeljen je u sedam faza te uključuje predavanja/radionice i praktične zadatke. Namijenjen je punoljetnim osobama te za njega nije predviđena naknada.

Za sudjelovanje je potrebno pravovremeno ispuniti online prijavnicu. Rok za slanje prijave je 14. kolovoza u 23.59.

Svi zainteresirani koji se mogu obvezati na uvjete sudjelovanja više informacija mogu pronaći na www.udrugasonda.hr.

Projekt se provodi uz financijsku potporu Zaklade Istra - Fondazione Istria iz sredstava Fonda gradova i općina u okviru natječaja „Mali projekti za bolje sutra“.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.