Biznis

U HRVATSKOJ DNEVNO OKO 600 TISUĆA TURISTA

LEŽALJKE NA PLAŽI I PO 35 EURA! Hoće li hrvatsko primorje ove godine biti kažnjeno za previsoke cijene?

Stalno apeliramo na vrijednost za novac i da određena cijena mora pratiti kvalitetu i obrnuto. Moramo biti mudri i razboriti i nadam se da smo naučili lekciju od prošle godine kada je bilo puno povika na rast cijena. Apelirao je to i predsjednik Vlade i ministar turizma, i ja to činim stalno. Moramo biti cjenovno konkurentni jer je cijena kao nikada do sada odlučujući faktor za izbor destinacije, veli direktor HTZ-a Kristjan Staničić


 
2 min
Istra24 ⒸFOTO: Manuel Angelini

Stalno apeliramo na vrijednost za novac i da određena cijena mora pratiti kvalitetu i obrnuto. Moramo biti mudri i razboriti i nadam se da smo naučili lekciju od prošle godine kada je bilo puno povika na rast cijena. Apelirao je to i predsjednik Vlade i ministar turizma, i ja to činim stalno. Moramo biti cjenovno konkurentni jer je cijena kao nikada do sada odlučujući faktor za izbor destinacije, veli direktor HTZ-a Kristjan Staničić

Svi putevi vode na more, ali do tamo se vozi polako i u kolonama. U Hrvatskoj trenutačno odmara oko 600 tisuća gostiju. Neki hoteli su popunjeni unatoč cijenama, piše ovih dana Dnevno.hr.

Je li realno očekivati da sezona sruši rekorde, RTL je u prilogu novinarke Maje Brkljače pokušao doznati o direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića. 

Kada podvučemo crtu od 1. siječnja do danas, kakvi su rezultati i koliko smo bolji, pitala je Brkljača Staničića.

- Prije svega, četiri smo posto bolji u dolascima i isto toliko u noćenjima. Imamo iznimno dobre rezultate u dosadašnjem dijelu godine. Sam lipanj, koji je puno pridonio tome, je utjecao na to da imamo nastavak pozitivnog trenda turističkog prometa. Svibanj je bio lošiji, ali to smo najavljivali s obzirom na raspored blagdana i školskih praznika u nama nama najvažnijim tržištima. Ali mogu sa zadovoljstvom reći da gotovo na svim važnijim tržištima bilježimo rast turističkog prometa, i u Njemačkoj, Sloveniji, Italiji, Češkoj, Slovačkoj, Velikoj Britaniji, Americi i tako dalje, rekao je direktor HTZa, prenosi Dnevno.hr.

Određene oscilacije Stančić očekuje  u nastavku turističke sezone, što je i uobičajeno.

- Danas imamo oko 600.000 turista na dnevnoj bazi u Hrvatskoj. S Tijelovom se ta brojka intenzivirala, a ući ćemo u srpanj i kolovoz kada će se ta brojka približiti milijun gostiju na dan. Ali puno je posla pred nama iduća dva mjeseca, posezona, a zbrajat ćemo rezultate na kraju godine. Uvijek kažemo da turistička godina traje 12 mjeseci, rekao je Stančić, dodavši i da očekuje popunjavanje rupa, ukoliko do njih dođe.

- Puno se ulaže u promociju, diverzifikaciju turističke ponude, raznolikost, i vjerujem da će Hrvatska zadržati poziciju jedne od najomiljenijih destinacija na Mediteranu. 

S obzirom na divljanje cijena, koja je poruka svima koji pružaju bilo kakvu uslugu u turizmu? Vidjeli smo da je ležaljke naplaćuju i po 35 eura na plaži. Je li ključno ostati prizeman?, upitala je Brkljača.

- Stalno apeliramo na vrijednost za novac i da određena cijena mora pratiti kvalitetu i obrnuto. Moramo biti mudri i razboriti i nadam se da smo naučili lekciju od prošle godine kada je bilo puno povika na rast cijena. Apelirao je to i predsjednik Vlade i ministar turizma, i ja to činim stalno. Moramo biti cjenovno konkurentni jer je cijena kao nikada do sada odlučujući faktor za izbor destinacije, odgovorio je Stančić.

Cijeli članak pročitajte na Dnevno.hr.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.