OD FRATARSKOG DO BUNARINE Najbrži Vasilij Ploc i Lucija Diković
Stazu dugačku 1.300 metara mladi Čeh isplivao je za 11 minuta u 34 sekunde, dok je Lucija Diković iz plivačkog kluba Medulin dionicu isplivala za 15 minuta i 6 sekundi
Tehnomontov manager o dosadašnjem tijeku sezone u hrvatskim marinama
Tehnomontov manager o dosadašnjem tijeku sezone u hrvatskim marinama
Predsjednik Udruženja marina Hrvatske gospodarske komore Sean Lisjak izjavio je kako su rezultati u charter turizmu u ovoj godini bolji od očekivanih, unatoč dojmovima dijela javnosti i medija o padu prihoda kod pojedinih marina.
– To je oprečno s podacima koje smo dobili na službenim stranicama Ministarstva mora i podacima koje crpimo. Moram priznati da smo se iznenadili, jer smo čak bolji u noćenjima što se tiče charter gostiju, rekao je Sean Lisjak.
Istaknuo je kako je u 2025. godini zabilježeno 302 tisuće dolazaka i 1,8 milijuna noćenja, dok je ove godine broj dolazaka nešto manji, a broj noćenja veći.
– Možda je blagi porast plovila koji se i ove godine dogodio – vizualno izgleda da sezona nije tako dobra. Generalno gledajući, nije loše, dodao je.
U središnjem dnevniku HTV-a gostovao je Puležan Sean Lisjak. Na pitanje je li Grčka glavna konkurencija, Lisjak je istaknuo kako je ta zemlja napravila velik iskorak.
– Jako dobro stoje, kolege iz charter grupacija to stalno ističu i upoznaju relevantne kolege. Grčka je napravila strahovito velik iskorak. Zanavljali su plovila starijih godišta. I oni su se probudili nakon COVID-a i jako, jako napreduju. Gradi se nekoliko luksuznih marina i moramo ih imati na oku i naći način kako da se s time borimo, rekao je.
Komentirajući broj charter plovila, ističe kako će tržište odrediti je li ih previše.
– Ista stvar koja se dogodila zbog apartmanizacije, događa se i u našem charteru. U floti smo 2015. imali 2500 plovila, a sada su podaci 4706 plovila. Je li to puno ili nije, to će samo tržište potvrditi, kazao je.
Dodaje kako dio gostiju s emitivnih tržišta odlazi u Grčku ili Španjolsku.
– Oni su napravili cjenovni iskorak i moram priznati da su povoljniji. To je poznato i protiv toga se trenutačno ne možemo boriti. Ono što možemo je napraviti isto što je napravila Grčka, naglasio je.
Na pitanje o rastu cijena u marinama, Lisjak kaže da je najveći problem "šišanje gostiju" od strane ugostitelja.
– Najmanji problem su cijene marinama, a najveći je problem percepcija klijenta koji iz marine ode na izolirano mjesto, a onda ga, kako kažemo narodski, "ošišaju za neku nekvalitetnu hranu i ugostiteljsku uslugu". To čini ružnu sliku o nama, ustvrdio je.
Naglašava da su marine "podizale cijenu u skladu s potrebama, poskupljenjima, inflacijom i zadržavanju standarda svojih zaposlenika".
– Ove godine ćemo dobiti konkretan podatak o potrošnji naših klijenata. Onda ćemo znati na čemu smo. Zadnji podaci su govorili da je to nekih 250–280 eura potrošnje dnevno. Možemo zaključiti da i oni malo štede i ne idu u troškove kakve su prije prakticirali, zaključio je Lisjak.
Stazu dugačku 1.300 metara mladi Čeh isplivao je za 11 minuta u 34 sekunde, dok je Lucija Diković iz plivačkog kluba Medulin dionicu isplivala za 15 minuta i 6 sekundi
Grad Pula naručio je tzv. eurobrave s kojima će trenutno zatvoreni sanitarni čvorovi biti pristupačni svim osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti
Jedan od vozača upravljao je automobilom pod utjecajem alkohola od 3.44 promila za vrijeme dok mu je izrečena zaštitna mjera zabrane upravljanja motornim vozilima
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.