Biznis

masterclass kroz interaktivne radionice

U Gospodarskoj komori – ŽK Pula održana edukacija o osjetilnom marketingu

Kroz predavanja i praktične demonstracije sudionici su istraživali kako zvuk, miris, vizualni identitet, interijer i taktilni elementi mogu iz temelja promijeniti način na koji se proizvodi i usluge percipiraju te kako se može graditi prepoznatljivost i autentičnost


 
3 min
Istra24
foto: HGK – ŽK Pula

Kroz predavanja i praktične demonstracije sudionici su istraživali kako zvuk, miris, vizualni identitet, interijer i taktilni elementi mogu iz temelja promijeniti način na koji se proizvodi i usluge percipiraju te kako se može graditi prepoznatljivost i autentičnost

Strukovna grupa Kreativna Istra organizirala je danas u HGK – Županijskoj komori Pula masterclass Osjetilni marketing kao konkurentska prednost.

„Edukacija je organizirana kako bi se potaknulo članove Strukovne grupe na razmišljanje o važnosti svih osjetila u oblikovanju kvalitetnog i prepoznatljivog doživljaja, te kako bi dobili konkretne smjernice za primjenu u praksi.

Kroz predavanja i praktične demonstracije sudionici su istraživali kako zvuk, miris, vizualni identitet, interijer i taktilni elementi mogu iz temelja promijeniti način na koji se proizvodi i usluge percipiraju te kako se može graditi prepoznatljivost i autentičnost“ rekla je Marijana Dabo Percan, predsjednica Strukovne grupe Kreativna Istra.

Svoja iskustva podijelili su stručnjaci iz različitih područja – od arhitekture i turizma do kulture i senzornog doživljaja.

Sanel Isanović  iz  tvrtke Level 52 d.o.o., ujedno i zamjenik predsjednice Strukovne grupe  istaknuo je važnost zvuka koji je često nevidljiv element doživljaja,  a koji najdublje gradi emociju i autentičnost destinacije. „Turizam se ne pamti samo po onome što vidimo, nego po onome što osjećamo, a zvuk je najbrži put do emocije i sjećanja. Ovakvi događaji iznimno su važni jer nam pomažu razumjeti koje sve mogućnosti imamo na raspolaganju kako bismo stvarali kvalitetnije, smislenije i snažnije korisničko iskustvo“, naglasio je Isanović.

O ulozi interijera u stvaranju snažnog dojma govorila je Vlatka Jovanović Šuran (Agnia solutions & design j.d.o.o.), koja je pokazala kako se funkcionalnost, ergonomija i emocija prostora mogu spojiti u cjelinu koja se pamti, i koja donosi stvarnu vrijednost vlasnicima i gostima. Interijer u turističkom objektu više nije samo pitanje estetike, nego ključan element ukupnog doživljaja gosta. Edukacije ovog tipa pomažu nam da razumijemo prostor strateški, izbjegnemo skupe pogreške te stvaramo interijere koji su dugoročno održivi, konkurentni i istinski inspirativni, istaknula je Jovanović Šuran.

Ivna Bevanda iz Aroma Power Events d.o.o. istaknula je kako je u stvaranju nezaboravnih doživljaja primjena mirisa nezaobilazna. Za razliku od sintetskih mirisa, mirisni brending – brend s mirisnim potpisom koji koristi prirodne mirise koji imaju i terapeutsku vrijednost na četiri razine (fizičku, psihičku, mentalnu i duhovnu), stvara jedinstven i sasvim drugačiji doživljaj.

Andrea Prenka (artON) predstavila je utjecaj muzikoterapije u kreiranju doživljaja.

U drugom dijelu masterclassa kroz interaktivne radionice, sudionici su imati priliku osobno istražiti kako kombinacije osjetila utječu na cjelokupni dojam ponude. Pritom su ih kroz tzv. Art Experience vodili Ivna Bevanda, Eugen Varzić (Art Studio Varzić) i Nina Vičić (Uni.kom d.o.o. - Tenuta Tre Terre).

foto: HGK – ŽK Pula

Sudionici edukacije istaknuli su kako na području turizma i kreativnih industrija nedostaje stručnih sadržaja koji potiču inovativni pristup, razmjenu znanja i razvoj novih iskustvenih proizvoda, kako bi se u konačnici oblikovali autentični i nezaboravni doživljaji.

foto: HGK – ŽK Pula

Spomenimo i to kako je ovaj masterclass započeo glazbenim nastupom vokalne skupine Umole iz Pićna, a događanje je moderirala članica Strukovne grupe Kreativna Istra Alina-Mihaela Neculcea.


Nastavite čitati

Pula
 

IZGLASANO JE Pula će imati najvišu stopu poreza na dohodak

"Kao potpredsjednik Sabora imao sam iznimno visoku plaću. Pet tisuća eura neto! I mislim da nisam ulazio u najvišu stopu ili, ako sam ulazio, ulazila je u minimalnom iznosu. Kao gradonačelnik ne dolazim u doseg najviše stope, rekao je Grbin koji je, pojašnjavajući razloge podizanja stopa, naveo da je u prethodnom razdoblju došlo do osjetnog podizanja plaća; kolektivnim ugovorima one su, rekao je, podignute djelatnicima vrtića, ali i dijelu zaposlenika u javnom sektoru, a podignute su i plaće u privatnom sektoru

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.