U sklopu poslovne suradnje s talijanskom partnerom, u prostor brodogradilišta Uljanik doplovio je na servis višenamjenski radni brod.
- Dio je to naše suradnje s talijanskim patnerom Micoperi. Potrebno je uraditi neke popravke, servis, modifikacije, kazao nam je Samir Hadžić, direktor Uljanik Brodogradnje 1856, dodavši da će duljina ostanka ovog broda u Puli ovisiti i o potencijalnim novim zahtjevima partnera.
Talijanska tvrtka Micoperi iz Ravene prije više mjeseci iskazala je interes za kupnju pulskog brodogradilišta Uljanik, no prije nepuna dva mjeseca je, kako je pisao Jutarnji list, odlučila u Uljanik smjestiti svoja dva radna broda koja trenutno rade na velikom projektu gradnje FSRU terminala u Jadranskom moru, blizu spomenutog talijanskog grada.
Riječ je o vrsti LNG terminala, tzv. plutajućeg terminala, koji se sastoji od posebnog broda usidrenog pokraj luke u kojem se prirodni plin ukapljuje i ponovno pretvara u plinovito stanje. Ogroman je to energetski projekt tvrtke Snap Rete Gas, vlasnika plinske mreže u Italiji, vrijedan više od milijardu eura, u koji je uključeno oko 1200 ljudi i koji će biti dovršen do početka iduće godine. Nastao je kao plod energetske krize zbog rata u Ukrajini.
Mimo ovog posla, prije četiri dana Poslovni.hr objavio je da u novoj injekciji Uljaniku država poklanja nedovršeni brod, gradnju 531. Vlada je, naime, CERP-u dala u zadatak da u temeljni kapital unese gradnju 531.
Nakon što je u travnju i službeno CERP upisao vlasništvo, otkupom većinskog udjela od Uljanik Brodogradilišta u stečaju i postao 97-postotni vlasnik, Vlada je CERP-u dala u zadatak i da ga dokapitalizira unosom gradnje 531 u temeljni kapital. Novogradnja 531 je ro-ro brod u početnoj fazi gradnje, manje od 10 posto, koji je država stekla kao razlučni vjerovnik u Uljanikovom stečajnom postupku.
Samir Hadžić, direktor Uljanik Brodogradnje 1856