Uber je ovaj tjedan najavio pokretanje i proširenje svoje opcije WhatsApp to Ride (WA2R) preko koje njihovi korisnici u Delhi NCR-u, u Indiji, mogu naručiti prijevoz iz popularne chat aplikacije WhatsApp, bez potrebe za korištenjem Uberove ili bilo koje druge aplikacije. Rješenje je integrirano korištenjem Uberovog WhatsApp chatbota koji je omogućio Infobip - globalna cloud komunikacijska platforma i vodeća IT tvrtka u regiji.
Nakon uspješnog pilot projekta u indijskom gradu Lakhnau u prosincu prošle godine, tvrtka je odlučila lansirati uslugu u Delhi NCR-u, a naručivanje Ubera preko WhatsAppa dostupno je na engleskom i hindskom jeziku. Pilot projekt pokazao je da su korisnici WA2R-a u prosjeku mlađi od korisnika Uber aplikacije, s polovicom korisnika mlađom od 25 godina. Iz Ubera također ističu kako je tijekom trajanja pilot usluge čak 33% zahtjeva za vožnje preko WA2R-a došlo od strane novih korisnika. Lansiranje partnerstva u Delhi NCR-u Uberu će tako omogućiti da dopre do novih korisnika i proširi tržište.
Korisnici WhatsAppa u Delhi NCR-u vožnju preko Ubera mogu naručiti na tri jednostavna načina: slanjem poruke na Uberov poslovni broj; skeniranjem QR koda; ili klikom na link za otvaranje Uber WhatsApp chata. Od njih će se potom tražiti da navedu mjesta preuzimanja i odredišta, nakon čega će dobiti informacije o cijeni vožnje i očekivanog vremena dolaska vozača. Usluga je dostupna svim novim i postojećim korisnicima koji su se registrirali samo s telefonskim brojem na Uberu.