Proširenje i rekonstrukcija Vodnjanske ceste u Puli, na potezu od Tršćanske do bezinske crpke na Velom Vrhu, ovih su dana zahvatili područje takozvanog 'kikirki rotora' u srcu naselja Veli Vrh, u kome su se dosad sjekle Creska i Vodnjanska ulica te Paduljski put. Danas i prethodnih dana situacija se u ovoj zoni značajno promijenila.
Creska ulica, koja povezuje Vodnjansku s Partizanskim putem i važna je spona ovih dviju prometnica, tijekom dana je ograđena oznakama zabrane prometovanja, a dosadašnji 'kikiriki' rotor sada je izgubio taj nadimak. Njegovo dvostruko proširenje, naime, više ne postoji. Kruži se samo oko jedne njegove polovice, one koja povezuje Vodnjansku s Paduljskim putem, dok je sjevernom dijelu promet u smjeru Pula-Vodnjan usmjeren pravocrtno i označen betonskim bankinama.
Sve dodatne izmjene praćene su novom, privremenom vodoravnom signalizacijom (žute boje), a iako je crveni trag dosadašnjeg rotora još uvijek vidljiv na asfaltu, plastičnim, crveno-bijelim oznakama usmjeren je novi tok kružnog prometa.
Posjetimo, 'kikiriki rotor' će, po završetku rekonstrukcije, postati prometni prijelaz ispod koga će prolaziti podvožnjak. Usijecanje ceste za ovaj dio projekta već je uvelike počelo, kao i prosijecanje trase za cestu koja, po izlasku iz podvožnjaka u smjeru prema Vodnjanu, više neće ići istim putem kao dosad.
Krak koji trenutno spaja 'kikiriki rotor' i onaj kod benzinske crpke na Velom Vrhu, naime, postat će sporedna cesta, dok će se glavna nastavljati nešto zapadnije prema Padulju i izlaziti izravno na Fažansku cestu.
Više o zahvatima na ovoj dionici pisali smo nedavno na Istra24.
Cijeli projekt obnove i proširenja prometnice dostupan je na sljedećoj poveznici - Mamutski projekt koji će promijeniti izgled Pule.