Pregršt medalja za Plivački klub Pula na Županijskom prvenstvu
Puljani su osvojili 92 zlatne, 118 srebrnih i 107 brončanih medalja
Kao svaka kampanja i ova mora imati slogan i logo. Tvrtka koja bude odabrana dužna je izraditi audio i video spotove i video animaciju. Tu su i izrada jumbo plakata, oglasi na društvenim mrežama, naljepnice za vozila i oglašavanje u ključnim lokalnim online i offline medijima
Kao svaka kampanja i ova mora imati slogan i logo. Tvrtka koja bude odabrana dužna je izraditi audio i video spotove i video animaciju. Tu su i izrada jumbo plakata, oglasi na društvenim mrežama, naljepnice za vozila i oglašavanje u ključnim lokalnim online i offline medijima
Edukacije nikad dosta, pogotovo kad je riječ o gospodarenju otpadom za koje je bivša vlast u Puli puno puta ranije provodila niz edukativnih kampanja. Nova pulska vlast odlučila je ponovno educirati javnost, i u tu svrhu planira potrošiti 350 tisuća kuna bez PDV-a.
Povod za kampanju je anketiranje građana u travnju ove godine o uslugama pulskog komunalnog poduzeće Herculanea.
Nakon tog istraživanja, u lipnju 2022. godine na razini Grada i Herculanee usvojena je nova Komunikacijska marketinška strategija koja, među ostalim, podrazumijeva i kvalitetniju edukaciju o prikupljanju i odvoza otpada što bi rezultiralo podizanjem kvalitete življenja i čistoće okoliša.
"Plan je podizanje razine informiranosti o uslugama i poslovnim aktivnostima te povećanje razine općeg zadovoljstva korisnika", navodi se u pojašnjenju natječajne dokumentacije.
U sklopu nove promidžbene kampanje, planira se realizacija glumačke predstave za djecu i mlade na temu održivog gospodarenja otpadom, ali i niz drugih marketinških aktivnosti kojima se građanima želi približiti kako pravilno gospodariti s otpadom.
Kao i svaka kampanja, i ova mora imati slogan i logo. Tvrtka koja će biti odabrana na javnom natječaju koji je tijeku, dužna je izraditi audio/video spotove i video animaciju. Tu su i izrada jumbo plakata, oglasi na društvenim mrežama, naljepnice za vozila i oglašavanje u ključnim lokalnim online i offline medijima.
U sklopu promidžbenih aktivnosti, provodila bi se i edukacija predstavnika tvrtke za upravljanje društvenim mrežama, pokretanje Facebook stranice i Plan oglašavanja. Kampanja bi trebala trajati 60 dana, a koliko će biti uspješna tek ostaje za vidjeti.
Osim ulaganja u edukaciju, Grad ovih dana nabavlja i nove posude za biootpad. Kompletna nabava procijenjena je na 1,2 milijuna kuna bez PDV-a, a planira se nabava četiri tisuća posuda od 120 litara i dodatna oprema za identifikaciju posuda i elektronički sustav kontrole pristupa otvaranju poklopca polupodzemnog spremnika.
Upravo je biootpad, osobito za građane koji žive u stanovima, bio jedan od većih problema, a s obzirom na nedostatak infrastrukture za njegovo odlaganje.
Biootpad je, naime, kuhinjski otpad poput ostataka kora voća i povrća, ljuski od jaja, taloga kave, vrećica od čaja, ostataka od kruha...U biootpad spada i vrtni ili zeleni otpad (uvelo cvijeće, granje, otpalo lišće).
Dodajmo, biootpad zauzima skoro trećinu kućnog otpada i vrijedna je sirovina za proizvodnju kvalitetnog komposta.
Puljani su osvojili 92 zlatne, 118 srebrnih i 107 brončanih medalja
Pomoću EEG uređaja detektirat će se električna aktivnost biljaka i pretvoriti u zvuk. Jedinstveno audio iskustvo zvučnih biljnih impulsa nastalo je kao rezultat istraživačkog rada radionice na granici umjetnosti, znanosti i prirode
Suradnja uključuje niz aktivnosti - od edukativnih radionica za djecu i mlade u školi nogometa NK Istra 1961 do kampanja koje promiču korištenje javnog prijevoza i odgovoran odnos prema okolišu, a sve u cilju smanjenja prometa i poticanja zajedništva
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.