Komunal

KAMPANJA O OTPADU

GRAD PULA POKREĆE NOVU KAMPANJU O GOSPODARENJU OTPADOM koja će koštati 350 tisuća kuna bez PDV-a. Kupuje se i četiri tisuće novih posuda za biootpad

Kao svaka kampanja i ova mora imati slogan i logo. Tvrtka koja bude odabrana dužna je izraditi audio i video spotove i video animaciju. Tu su i izrada jumbo plakata, oglasi na društvenim mrežama, naljepnice za vozila i oglašavanje u ključnim lokalnim online i offline medijima


 
2 min
Danijela Bašić-Palković

Kao svaka kampanja i ova mora imati slogan i logo. Tvrtka koja bude odabrana dužna je izraditi audio i video spotove i video animaciju. Tu su i izrada jumbo plakata, oglasi na društvenim mrežama, naljepnice za vozila i oglašavanje u ključnim lokalnim online i offline medijima

Edukacije nikad dosta, pogotovo kad je riječ o gospodarenju otpadom za koje je bivša vlast u Puli puno puta ranije provodila niz edukativnih kampanja. Nova pulska vlast odlučila je ponovno educirati javnost, i u tu svrhu planira potrošiti 350 tisuća kuna bez PDV-a.

Povod za kampanju je anketiranje građana u travnju ove godine o uslugama pulskog komunalnog poduzeće Herculanea.

Nakon tog istraživanja, u lipnju 2022. godine na razini Grada i Herculanee usvojena je nova Komunikacijska marketinška strategija koja, među ostalim, podrazumijeva i kvalitetniju edukaciju o prikupljanju i odvoza otpada što bi rezultiralo podizanjem kvalitete življenja i čistoće okoliša.

"Plan je podizanje razine informiranosti o uslugama i poslovnim aktivnostima te povećanje razine općeg zadovoljstva korisnika", navodi se u pojašnjenju natječajne dokumentacije.

U sklopu nove promidžbene kampanje, planira se realizacija glumačke predstave za djecu i mlade na temu održivog gospodarenja otpadom, ali i niz drugih marketinških aktivnosti kojima se građanima želi približiti kako pravilno gospodariti s otpadom.

Kao i svaka kampanja, i ova mora imati slogan i logo. Tvrtka koja će biti odabrana na javnom natječaju koji je tijeku, dužna je izraditi audio/video spotove i video animaciju. Tu su i izrada jumbo plakata, oglasi na društvenim mrežama, naljepnice za vozila i oglašavanje u ključnim lokalnim online i offline medijima.

U sklopu promidžbenih aktivnosti, provodila bi se i edukacija predstavnika tvrtke za upravljanje društvenim mrežama, pokretanje Facebook stranice i Plan oglašavanja. Kampanja bi trebala trajati 60 dana, a koliko će biti uspješna tek ostaje za vidjeti.

Osim ulaganja u edukaciju, Grad ovih dana nabavlja i nove posude za biootpad. Kompletna nabava procijenjena je na 1,2 milijuna kuna bez PDV-a, a planira se nabava četiri tisuća posuda od 120 litara i dodatna oprema za identifikaciju posuda i elektronički sustav kontrole pristupa otvaranju poklopca polupodzemnog spremnika.

Upravo je biootpad, osobito za građane koji žive u stanovima, bio jedan od većih problema, a s obzirom na nedostatak infrastrukture za njegovo odlaganje.

Biootpad je, naime, kuhinjski otpad poput ostataka kora voća i povrća, ljuski od jaja, taloga kave, vrećica od čaja, ostataka od kruha...U biootpad spada i vrtni ili zeleni otpad (uvelo cvijeće, granje, otpalo lišće).

Dodajmo, biootpad zauzima skoro trećinu kućnog otpada i vrijedna je sirovina za proizvodnju kvalitetnog komposta.


Nastavite čitati

Pula
 

STOIA NEL ROMANZO DI ALESSANDRO MOCENNI: Con "Il giro di Stoia" un tuffo nella memoria intima e in quella della città di Pola

Nell'estate del 1982, a Pola, una gara di tuffi dalle rocce a Stoia diventa il pretesto per raccontare un mondo al confine tra due identità. Sullo sfondo della costa istriana, tra le pietre bianche e il mare della Jugoslavia socialista, un gruppo di ragazzi di 13 e 14 anni si ritrova in un luogo che per loro è allo stesso tempo patria e terra straniera. * Quando si parla di Alessandro Mocenni, bisogna tener presente che egli appartiene alla seconda generazione degli “esuli” da Pola, a coloro che, grazie alle ponderate decisioni dei propri genitori, sono sempre tornati nel luogo d’origine. Questa precisazione è necessaria per spiegare che la categoria degli esuli a cui appartiene la famiglia Mocenni porta con sé la curiosità e il desiderio di conoscere, imparare, osservare e ascoltare anche le storie “degli altri”, storie in cui ci sono anche le ingiustizie commesse da noi e il dolore degli altri

Pula
 

"IL GIRO DI STOIA" ALESSANDRA MOCENNIJA: Đir oko Stoje sa skokovima u intimnu i kolektivnu memoriju grada

U ljeto 1982. godine u Puli natjecanje u skokovima sa stijena na Stoji postaje povod za priču o svijetu na granici dvaju identiteta. U pozadini istarske obale, između bijelog kamenja i mora socijalističke Jugoslavije, skupina 13-godišnjih i 14-godišnjih dječaka našla se na mjestu koje im je istovremeno i domovina i tuđina * Kada govorimo o Alessandru Mocenniju, treba imati na umu da pripada drugoj generaciji “ezula” iz Pule, onima koji su se, zahvaljujući promišljenim odlukama svojih roditelja, uvijek vraćali u mjesto podrijetla. Ova napomena je potrebna kako bi se objasnilo da kategorija ezula kojoj pripadaju „Mocenni nosi sa sobom znatiželju i želju da se sazna, nauči, promatra i slušaju i priče “drugih”, priča u kojima ima i našeg nepravednog ponašanja i tuđe boli

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.