Komunal

KAMPANJA O OTPADU

GRAD PULA POKREĆE NOVU KAMPANJU O GOSPODARENJU OTPADOM koja će koštati 350 tisuća kuna bez PDV-a. Kupuje se i četiri tisuće novih posuda za biootpad

Kao svaka kampanja i ova mora imati slogan i logo. Tvrtka koja bude odabrana dužna je izraditi audio i video spotove i video animaciju. Tu su i izrada jumbo plakata, oglasi na društvenim mrežama, naljepnice za vozila i oglašavanje u ključnim lokalnim online i offline medijima


 
2 min
Danijela Bašić-Palković

Kao svaka kampanja i ova mora imati slogan i logo. Tvrtka koja bude odabrana dužna je izraditi audio i video spotove i video animaciju. Tu su i izrada jumbo plakata, oglasi na društvenim mrežama, naljepnice za vozila i oglašavanje u ključnim lokalnim online i offline medijima

Edukacije nikad dosta, pogotovo kad je riječ o gospodarenju otpadom za koje je bivša vlast u Puli puno puta ranije provodila niz edukativnih kampanja. Nova pulska vlast odlučila je ponovno educirati javnost, i u tu svrhu planira potrošiti 350 tisuća kuna bez PDV-a.

Povod za kampanju je anketiranje građana u travnju ove godine o uslugama pulskog komunalnog poduzeće Herculanea.

Nakon tog istraživanja, u lipnju 2022. godine na razini Grada i Herculanee usvojena je nova Komunikacijska marketinška strategija koja, među ostalim, podrazumijeva i kvalitetniju edukaciju o prikupljanju i odvoza otpada što bi rezultiralo podizanjem kvalitete življenja i čistoće okoliša.

"Plan je podizanje razine informiranosti o uslugama i poslovnim aktivnostima te povećanje razine općeg zadovoljstva korisnika", navodi se u pojašnjenju natječajne dokumentacije.

U sklopu nove promidžbene kampanje, planira se realizacija glumačke predstave za djecu i mlade na temu održivog gospodarenja otpadom, ali i niz drugih marketinških aktivnosti kojima se građanima želi približiti kako pravilno gospodariti s otpadom.

Kao i svaka kampanja, i ova mora imati slogan i logo. Tvrtka koja će biti odabrana na javnom natječaju koji je tijeku, dužna je izraditi audio/video spotove i video animaciju. Tu su i izrada jumbo plakata, oglasi na društvenim mrežama, naljepnice za vozila i oglašavanje u ključnim lokalnim online i offline medijima.

U sklopu promidžbenih aktivnosti, provodila bi se i edukacija predstavnika tvrtke za upravljanje društvenim mrežama, pokretanje Facebook stranice i Plan oglašavanja. Kampanja bi trebala trajati 60 dana, a koliko će biti uspješna tek ostaje za vidjeti.

Osim ulaganja u edukaciju, Grad ovih dana nabavlja i nove posude za biootpad. Kompletna nabava procijenjena je na 1,2 milijuna kuna bez PDV-a, a planira se nabava četiri tisuća posuda od 120 litara i dodatna oprema za identifikaciju posuda i elektronički sustav kontrole pristupa otvaranju poklopca polupodzemnog spremnika.

Upravo je biootpad, osobito za građane koji žive u stanovima, bio jedan od većih problema, a s obzirom na nedostatak infrastrukture za njegovo odlaganje.

Biootpad je, naime, kuhinjski otpad poput ostataka kora voća i povrća, ljuski od jaja, taloga kave, vrećica od čaja, ostataka od kruha...U biootpad spada i vrtni ili zeleni otpad (uvelo cvijeće, granje, otpalo lišće).

Dodajmo, biootpad zauzima skoro trećinu kućnog otpada i vrijedna je sirovina za proizvodnju kvalitetnog komposta.


Nastavite čitati

Pula
 

Istarsko narodno kazalište: 26. folklorne večeri "KUD Uljanik" i gosti

Ovaj spektakl donosi raznovrstan program koji će publici predstaviti tradicionalne plesove, glazbu i kostime iz različitih dijelova naše zemlje. Uz domaćina KUD "Uljanik" iz Pule nastupiti će i KUD "Ivan Fonović Zlatela" iz Kršana te KUD "Zvir" iz Jelenja koji će svojim izvedbama oživjeti bogatu folklornu baštinu

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.