Komunal

PRIOPĆENJE IZ KABINETA ŽUPANA

"Kaštijun je tema čitave Istre"

"Troškove zbrinjavanja otpada na drugoj lokaciji, dok se ne popravi kvar u MBO postrojenju, snosit će svako pojedino komunalno poduzeće, odnosno jedinica lokalne samouprave, razmjerno s dovezenom količinom otpada. Naime, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja je dalo odobrenje za prihvat otpada u ŽCGO Kaštijun, mimo postrojenja na rok od mjesec dana, dok se isto ne popravi", navodi se u priopćenju


 
2 min
Istra24

"Troškove zbrinjavanja otpada na drugoj lokaciji, dok se ne popravi kvar u MBO postrojenju, snosit će svako pojedino komunalno poduzeće, odnosno jedinica lokalne samouprave, razmjerno s dovezenom količinom otpada. Naime, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja je dalo odobrenje za prihvat otpada u ŽCGO Kaštijun, mimo postrojenja na rok od mjesec dana, dok se isto ne popravi", navodi se u priopćenju

Iz kabineta župana stiglo je priopćenje vezano uz današnji sastanak na Kaštijunu.

"Na današnjoj koordinaciji župana Borisa Miletića s gradonačelnicom i gradonačelnicima gradova u Istarskoj županiji na temu aktualnog stanja u ŽCGO Kaštijun doneseni su sljedeći zaključci, na prijedlog župana i uz suglasnost svih gradonačelnika:

1. ŽCGO Kaštijun i pitanje gospodarenja otpadom su tema čitave Istre, a ne samo Grada Pule i Istarske županije.

2. Svaki grad i općina, odnosno gradsko komunalno poduzeće, se obvezuje da će umanjiti količinu biorazgradivog otpada koji dovoze na Kaštijun.

3. Troškove zbrinjavanja otpada na drugoj lokaciji, dok se ne popravi kvar u MBO postrojenju, snosit će svako pojedino komunalno poduzeće, odnosno jedinica lokalne samouprave, razmjerno s dovezenom količinom otpada. Naime, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja je dalo odobrenje za prihvat otpada u ŽCGO Kaštijun, mimo postrojenja na rok od mjesec dana, dok se isto ne popravi. Međutim, dio otpada će morati biti zbrinuto negdje drugdje, čije bi troškove trebalo sufinancirati i nadležno Ministarstvo, što je obećao državni tajnik Mile Horvat na prošlotjednom sastanku sa županom i gradonačelnikom Pule.

4. Nova privremena Uprava, do završetka natječaja, koja je imenovana na današnjoj sjednici Skupštine društva, na čelu s v.d. direktorice Anjom Ademi, uložit će napore kako bi se pokušao skratiti rok predviđenog popravka havarije, a koji je prema dosadašnjoj Upravi, predviđen do 10. kolovoza, kada bi postrojene trebalo biti opet u funkciji.

Na samome početku koordinacije, direktor Fabio Giacometti je izvijestio prisutne o prvom i dugom kvaru koji su se dogodili na postrojenju, te o poduzetim radnjama. Što se tiče pokrivanja nastalih troškova iz police osiguranja, isto će biti poznato uskoro.

Također, bilo je govora i o vlasničkom restrukturiranju kojeg, svi su složni, treba provesti u što skorijem roku, kako bi svi gradovi i sve općine stekli upravljačka prava, sukladno svojoj participaciji u otplati kredita za gradnju Centra."


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.