Hum - dugi
Komunal

PULA PARKING NAVODI SIGURNOSNE RAZLOGE

KOLIKO JE "MODERNA"? Pulska roto garaža ne prima električne automobile zbog samozapaljenja

Direktor Pula parkinga Nenad Rupenović: "Nije dozvoljeno parkiranje električnim vozilima u roto garaži radi potencijalno otežanih uvjeta gašenja požara u slučaju samozapaljenja istih vozila" 


 
1 min
Dean Mladenović ⒸFOTO: Dean Mladenović

Direktor Pula parkinga Nenad Rupenović: "Nije dozvoljeno parkiranje električnim vozilima u roto garaži radi potencijalno otežanih uvjeta gašenja požara u slučaju samozapaljenja istih vozila" 

Ako nemaš gdje parkirati u centru Pule, odi na roto garaže, kazat će neki od Puležana - jer tamo uvijek ima slobodnog mjesta.

Poznato je da su gužve u prometu i pitanje pronalaska parkirnog mjesta tijekom turističke sezone u Puli, prava mala lutrija, jer tko ga nađe, osjeća se kao sretni dobitnik.

Naime, tragom komentara na društvenim mrežama, doznali smo da vlasnici hibridnih i električnih vozila ne mogu pristupiti ovom parkingu jer je to za njih - zabranjeno.

Zašto je tome tako, odgovorio nam je direktor Pula parkinga Nenad Rupenović.

- Nije dozvoljeno parkiranje električnim vozilima u roto garaži iz sigurnosnih razloga. Radi potencijalno otežanih uvjeta gašenja požara u slučaju samozapaljenja istih vozila, kazao je.

Nameće se pitanje jesu li naručioci ovog 'modernog' parkinga, koji je tijekom svoje gradnje bio najavljivan kao novitet u svjetskim razmjerima sa svim modernim pogodnostima koje jedan parking može pružiti, razmišljali o tome da se električni automobili neće moći parkirati u roto garaži?

Zabranjen parking za električna vozila

Čini se da nisu, jer koliko god moderna bila pulska roto garaža, u sklopu njenog planiranja i izgradnje nije došlo do promišljanja o tome da se broj električnih automobila sve više povećava, a shodno tome i potreba za parkingom takvih vozila.


Nastavite čitati

Istra
 

Konačno razotkrivanje. Roto garaža je jedna velika laž i 'pljačka' poreznih obveznika Pule

Ujutro donosimo epizodu u seriji "Kako je propala socijaldemokracija na Bujštini" * Helikopterski prijevoz životno ugroženih pacijenata sa sedam lokacija u Istri traje godinu i pol dana, dosad je bilo oko 300 intervencija, a upravo je danas  s pulskog 'poligona' na Marsovom polju u KBC Rijeku prevezena jedna djevojčica.  O iskustvima i modelu razgovarali smo  s ravnateljicom nadležnog istarskog Zavoda za hitnu medicinu dr. Tatjanom  Čemerikić * Imamo i priču o rekreativnom ribiču koji već četiri godine nije ulovio ni jednu ribu

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.