Komunal

novosti iz niviopolisa

NAČELNIK PROKURIST Obišli smo nekoliko građevinskih projekata Nivija Stojnića

Nivio je načelnik koji prodaje općinsku zemlju, prokurist tvrtki koje razvijaju projekt, potom opet načelnik kada se izdaju građevinske i uporabne dozvole, pa opet investitor kad se prodaju stanovi...Stojnić je uspostavio savršeni poslovni krug, sve uz podršku IDS-a


 
3 min
Dražen Majić ⒸFOTO: Manuel Angelini

Nivio je načelnik koji prodaje općinsku zemlju, prokurist tvrtki koje razvijaju projekt, potom opet načelnik kada se izdaju građevinske i uporabne dozvole, pa opet investitor kad se prodaju stanovi...Stojnić je uspostavio savršeni poslovni krug, sve uz podršku IDS-a

Tar je trenutno jedno od najvećih istarskih gradilišta. Načelnik Nivio Stojnić pokrenuo je pravi građevinski bum. Gradi se na sve strane, od Barbića, preko Vabrige, pa sve do Tara gdje se dizalice uzdižu na nekoliko lokacija. Direktno ili indirektno, Stojnić je privatno povezan s gotovo svim gradilištima.

Krenimo od Barbića gdje se dovršava naselje s dvadesetak objekata.

Podsjetimo, radi se o investiciji iza koje stoji tvrtka BFM Immobilien, nekad u vlasništvu Bekima Bekimija, Fati Maksutija i Muameda Avmedoskog, a danas Envera Syle, vlasnika kebab restorana iz Maasmechelena u Belgiji. Kao što smo pisali prije dvije godine, a isto je i danas, tijekom razvoja investicije očit je vrlo prijateljski tretman tarskog načelnika Stojnića prema ovoj poslovnoj grupi koja djeluje između Istre, Belgije i Sjeverne Makedonije.

Općina Tar je investitorima najprije omogućila otplatu kupoprodajne cijene za kupljeno općinsko zemljište na 60 rata, odnosno do 2026. godine. Zatim je Općina Tar-Vabriga investitorima platila i 15 tisuća eura troškova izrade Urbanističkog plana uređenja iako se radi o vrlo unosnoj privatnoj investiciji. Reklo bi se, Nivio je investitorima izašao u susret kao da su mu rođena braća. Da je cijeli posao u stvari obiteljski pokazuje i činjenica da je tvrtka registrirana na adresi Nivijevog strica. 

Iako se zgrade naveliko grade, tvrtka BFM Immobilien već je duže u blokadi i lagano klizi u stečaj. 

Gradi se i na ulazu sa stane Antenala gdje još uvijek dominira gusarski brod koji je podigao poznati zagrebački "kontroverzni" poduzetnik Goran Obradović Pišta, svojedobno osuđen na devet mjeseci jer je vlasniku portala Index.hr Matiji Babiću prijetio "da će ga raskomadat kao psa".

O spornom brodu smo već pisali prije dvije godine. U međuvremenu je tik do broda narasla poveća novogradnja dok je brod simbolički prebojan u crno. Brod Niviu ne smeta. Štoviše.

Pišta i Nivio su u odličnim odnosima. Zagrebački poduzetnik, inače prilično poznat u crnim kronikama, ima nekoliko lokala na najboljim lokacijama općine Tar-Vabriga.

Intenzivno se gradi i na drugom kraju Nivijovog feuda. Na samom rubu Vabrige, u smjeru Santa Marine, raste novo naselje veličine 11.000 četvornih metara koje je u jednom trenutku, na vrlo sporan način osvojio, a potom i urbanizirao, načelnik Nivio Stojnić.

Taj je dio Vabrige pretvoren u iznimno betoniziran kvart koji potpuno odudara od ostatka sela.

Cijena četvornog metra kreće se od 3.500, pa sve do 5.000 eura, ovisno o lokaciji i pogledu.

Intenzivno se gradi i na području sjeverno od Tara gdje se u graditeljsku utakmicu još jednom direktno uključio i sam načelnilk. On je u ovom slučaju čelnik općine koja je njemu bliskom kupcu povoljno prodala općinsku zemlju, potom je od iste osobe na pet godina Nivio uzeo pravo građenja za zgradu s ukupno 13 stanova. Njih gradi tvrtka u kojoj je općinski načelnik prokurist a trenutačno njegov odjel za prostorno planiranje izdaje građevinsku dozvolu za isti objekt. Krug je zatvoren, velik profit je osiguran, Nivio je zbog političke pozicije ispred kompletne konkurencije. 

Radovi su naravno počeli i prije izdavanja dozvole jer tko normalan uopće sumnja da Nivio sam svojoj firmi neće izdati dozvolu. Stanovi se na toj lokaciji već sad prodaju po cijeni od 3.000 do 4.000 eura po četvornom metru.


Nastavite čitati

Istra
 

Maloljetnici pali s romobila, nisu nosili kacige

Nesreća se dogodila kada su se maloljetnici zajedno vozili na jednom romobilu, što je zabranjeno, a pritom nisu na glavama imali ni kacige. Kretali su se cestom, što je također zabranjeno, s obzirom da se električni romobili trebaju kretati biciklističkom stazom ili nogostupom. Zbog neprilagođene brzine maloljetnik koji je upravljao romobilom izgubio je nadzor i udario u automobil

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.