Komunal

investicija od 11 milijuna kuna

Umag: Rotor kod IKB-a se nakon punih 60 godina vraća na „staro“ mjesto, a rekostruirat će se i okolne prometnice

U okviru rekonstrukcije Ulice Eduarda Pascalija, koja će i dalje biti namijenjena dvosmjernom kretanju vozila, uredit će se kolnik, a između prometnih traka izvest će se razdjelni otok čija je funkcija onemogućavanje učestalog skretanja vozila u bočne pristupne ulice, što trenutno stvara velike gužve


 
1 min
Borka Petrović
Radovi bi trebali trajati do proljeća

U okviru rekonstrukcije Ulice Eduarda Pascalija, koja će i dalje biti namijenjena dvosmjernom kretanju vozila, uredit će se kolnik, a između prometnih traka izvest će se razdjelni otok čija je funkcija onemogućavanje učestalog skretanja vozila u bočne pristupne ulice, što trenutno stvara velike gužve

Grad Umag nedavno je pokrenuo iznimno važan projekt izgradnje novog rotora na križanju Ulice E. Miloša, E. Pascalija i Trgovačke ulice.

Radi se, kako napominju, o iznimno važnom prometnom rješenju koje će novim gradskim rotorom, a koji je kao takav postojao još 60-tih godina proteklog stoljeća, zaokružiti prometnu cjelinu središta grada.

Rekonstrukcija Pascalijeve ulice

Zahvat rekonstrukcije obuhvaća i cijelu Pascalijevu ulicu sve do sljedećeg rotora, čime se jamči veći stupanj sigurnosti i protočnosti, posebice radi blizine škole i Doma zdravlja.

U okviru rekonstrukcije Ulice Eduarda Pascalija, koja će i dalje biti namijenjena dvosmjernom kretanju vozila, uredit će se kolnik, a između prometnih traka izvest će se razdjelni otok čija je funkcija onemogućavanje učestalog skretanja vozila u bočne pristupne ulice, što trenutno stvara velike gužve.

Projekt izgradnje novog rotora, poručuju iz Grada Umaga, napreduje sukladno planovima. Investicija se odnosi na rekonstrukciju i izgradnju jednotračnog kružnog raskrižja, kao i triju povezanih pristupnih prometnica. Na cijelom području zahvata predviđena je izgradnja pješačkih i biciklističkih staza, a na svim prijelazima pješaka i biciklista bit će ugrađene taktilne staze za slijepe i slabovidne osobe, kao i rampe za prolaz s invalidskim kolicima.

Dio kružnog raskrižja izvodi se od granitnih kocki, a namijenjen je kretanju vozila većih dimenzija poput autobusa i kamiona. Središnji otok uredit će se kao zelena hortikulturno uređena površina, dok se razdjelni otok i dio zaštitnog pojasa na zapadnoj strani, prema novo projektiranoj biciklističkoj stazi i nogostupu, uređuju kao popločene površine.

Integralna cijelina s obnovljenom rivom

Po dovršetku projekt će činiti integriranu cjelinu s novoobnovljenom rivom te budućim projektom rekonstrukcije Trgovačke ulice, čime će sam centar Umaga doživjeti potpuno novi, ljepši izgled s prepoznatljivim standardom uređenosti.
Potpuna rekonstrukcija i izgradnja novog rotora, kao i rekonstrukcija povezanih ulica, a čija se realizacija planira do proljeća, jedan je od najznačajnijih projekata uvrštenih u Strategiju razvoja grada Umaga 2021.-2030., a koji će podići razinu prometne sigurnosti na području Umaga.

Vrijednost navedenih radova doseže oko 11 milijuna kuna.

- Uz novo izgrađeni Trg 1. svibnja, rekonstruiranu rivu u centru grada, rekonstrukciju dijela rive s kojom se krenulo prema ACI marini ovaj tjedan, ovim će projektom centar grada Umaga dobiti sasvim novo lice koje će građanima i brojnim turistima ponuditi ugodnije mjesto za boravak i druženje, poručuju iz Grada Umaga.


FOTO: Grad Umag

Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.