Kultura

OD 26. LIPNJA DO 1. SRPNJA

KAZALIŠNO LJETO U INK-u Okušajte se u glumi i plesu... zašto ne?

Tjedan je zamišljen kao mala kazališna škola plesa, pokreta i glume kroz koju će vas voditi profesionalni pedagozi. Kotizacija za sve radionice iznosi 20 eura za polaznike Dramskog i Plesnog studija i 30 eura za vanjske polaznike


 
3 min
Zoran Angeleski
Pedagozi, voditelji radionica

Tjedan je zamišljen kao mala kazališna škola plesa, pokreta i glume kroz koju će vas voditi profesionalni pedagozi. Kotizacija za sve radionice iznosi 20 eura za polaznike Dramskog i Plesnog studija i 30 eura za vanjske polaznike

Od 26. lipnja do 1. srpnja u jutarnjim terminima Dramski i Plesni studio poziva sve zainteresirane (starije od 15 godina) da se pridruže bogatom programu radionica plesa, pokreta i glume koje će se održati u prostorima pulskog INK-a.

Tjedan je zamišljen kao mala kazališna škola plesa, pokreta i glume kroz koju će vas voditi profesionalni pedagozi.

Kotizacija za sve radionice iznosi 20 eura za polaznike Dramskog i Plesnog studija i 30 eura za vanjske polaznike.

Cijena ostaje ista bez obzira odabere li se samo paket plesnih radionica, samo paket dramskih radionica ili jedna radionica zasebno. 

Prijaviti se može na email adresu: andrea.gotovina@gmail.com idućih 20 dana, do 19. lipnja 2023.

Bogat program - šest radionica, evo tko ih vodi

PROGRAM:

Plesni tjedan:

1. MODERN DANCE - radionica će se bazirati na klasičnim modernim plesnim tehnikama (Cunningham, Limon) koje, uz precizan i stabilan rad nogu naglašavaju mobilnost gornjeg dijela tijela. Vježbe će od kombinacija na sredini, voditi ka završnoj sekvenci kroz prostor, u kojoj će obrađeni elementi dobiti izvođačku dimenziju. Voditelj je Zvonimir Kvesić.

2. CONTEMPORARY DANCE - tijekom tri dana upoznati ćemo se s različitim zagrijavanjem putem vođene improvizacije i slijedeći upute iz somatskih plesnih praksi. U glavnom dijelu sata raditi ćemo na kraćim plesnim frazama koje za uporište imaju principe release tehnike. Susrest ćemo se s labilom i off balansom, spiralama, inverzijama i korištenjem gravitacije za veću funkcionalnost pokreta. Na kraju ćemo iskoristiti isprobane materijale u dužoj sekvenci. Voditeljica je Irena Mikec.3. JAZZ DANCE - svaki sat ove trodnevne radionice započeti će aktivnim i temeljitim zagrijavanjem cijelog tijela tijekom kojeg će se kombinirati razne plesne tehnike. Nakon vježbi snage i dinamičkog istezanja slijedi tehnički dio sata koji je podijeljen na dva dijela - dio na mjestu i sekvence kroz prostor.  Na svakoj radionici dio sata bit će posvećen koreografiji, a naglasak je stavljen na Jazz tehniku i performans. Voditeljica je Ilona Cvitić  Kanceljak. 

4. DANCE EXPLORATION - za kraj 'Plesnog tjedna' prepustit će se otkrivanju vlastitih tjelesnih potencijala za kretanje eksperimentiranjem s različitim načinima kretanja. Koristeći novo stečeno / staro znanje, samostalno i grupno prepustiti ćemo se vođenoj improvizaciji. Voditeljica je Andrea Gotovina. 

*** Dramski tjedan:

1. SCENA KAO ZNAK - svi elementi na sceni nešto znače. Akcije koje glumci proizvode produkt su teme kojom se predstava bavi. Ništa u predstavi nije slučajno (iako se to možda i može činiti da je slučaj).

Cilj radionice je proniknuti u mehanizam kako se ostvaruju značenja na sceni - od rekvizite, kostima i scenografije, dramskog ili ne dramskog teksta, pa sve do glumčeva tijela na sceni te njegova odnosa prema drugim elementima i partnerima.

Kako je moguće ostvariti priču sa, recimo, jednim rekvizitom i glumčevim tijelom u korelaciji? Što znaci glumački zadatak na sceni? Što dramski lik predstavlja u kontekstu predstave i zašto je bitna svijest o tome?

Volio bih s polaznicima proći osnovnu teoriju glume (od Stanislavskog do post dramskog kazališta), a onda kroz (neverbalne) improvizacije ili druge zadatke (neverbalne dramske scene) istražiti što znači glumčevo tijelo na sceni i kako ga se može interpretirati ovisno o kontekstu u kojem se nalazi. Voditelj je Gabrijel Lazić.

2. KREATIVNA IMPROVIZACIJA - ova trodnevna radionica bazirana je na LECOQ tehnici. Jacques Lecoq  bio je francuski kazališni glumac i glumački trener pokreta. Svojim posebnim metodama podučavao je fizičko kazalište, pokret i mimu te je osnovao i vlastitu školu.

Na ovoj radionici raditi će se na fizičkim vježbama tijela i glasa, improvizaciji glumom i pokretom te će se polaznici upoznati i s radom s maskama te osnovama mime. Voditeljica je Violeta Đorđević.


Nastavite čitati

Pula
 

ORA I DOCUMENTI SONO ORIGINALI E LE FOTO PIÙ GRANDI: Inaugurato oggi il nuovo allestimento della Sala memoriale di Antonio Smareglia

A favorire il rinnovamento dell'allestimento, i cui autori sono la musicologa Nuša Hauser e il designer Matko Plovanić, sono stati la Biblioteca universitaria dell'Università Juraj Dobrila e l'associazione Smaregliana, con il sostegno del Comune di Pola, della Regione Istriana e della Regione Veneto. * La responsabile del Dipartimento per la Cultura del Comune di Pola, Emina Popović Sterpin, ha menzionato che la Strategia di sviluppo del Comune di Pola prevede anche l'apertura di un futuro museo dedicato ad Antonio Smareglia

Pula
 

SAD SU DOKUMENTI ORIGINALNI I FOTOGRAFIJE VEĆE: Otvoren novi stalni postav Spomen-sobe skladatelja Antonija Smareglie

Iza obnove postava, čiji su autori muzikologinja Nuša Hauser i dizajner Matko Plovanić, stoje Sveučilišne knjižnice Sveučilišta Jurja Dobrile i udruga Smaregliana, uz potporuGrada Pule, Istarske županije i Regije Veneto * Pročelnica Upravnog odjela za kulturu Grada Pule Emina Popović Sterpin spomenula je da Strategija razvoja Grada Pule uključuje i otvorenje budućeg muzeja Antonia Smareglie

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.