PROGRAM:
Plesni tjedan:
1. MODERN DANCE - radionica će se bazirati na klasičnim modernim plesnim tehnikama (Cunningham, Limon) koje, uz precizan i stabilan rad nogu naglašavaju mobilnost gornjeg dijela tijela. Vježbe će od kombinacija na sredini, voditi ka završnoj sekvenci kroz prostor, u kojoj će obrađeni elementi dobiti izvođačku dimenziju. Voditelj je Zvonimir Kvesić.
2. CONTEMPORARY DANCE - tijekom tri dana upoznati ćemo se s različitim zagrijavanjem putem vođene improvizacije i slijedeći upute iz somatskih plesnih praksi. U glavnom dijelu sata raditi ćemo na kraćim plesnim frazama koje za uporište imaju principe release tehnike. Susrest ćemo se s labilom i off balansom, spiralama, inverzijama i korištenjem gravitacije za veću funkcionalnost pokreta. Na kraju ćemo iskoristiti isprobane materijale u dužoj sekvenci. Voditeljica je Irena Mikec.3. JAZZ DANCE - svaki sat ove trodnevne radionice započeti će aktivnim i temeljitim zagrijavanjem cijelog tijela tijekom kojeg će se kombinirati razne plesne tehnike. Nakon vježbi snage i dinamičkog istezanja slijedi tehnički dio sata koji je podijeljen na dva dijela - dio na mjestu i sekvence kroz prostor. Na svakoj radionici dio sata bit će posvećen koreografiji, a naglasak je stavljen na Jazz tehniku i performans. Voditeljica je Ilona Cvitić Kanceljak.
4. DANCE EXPLORATION - za kraj 'Plesnog tjedna' prepustit će se otkrivanju vlastitih tjelesnih potencijala za kretanje eksperimentiranjem s različitim načinima kretanja. Koristeći novo stečeno / staro znanje, samostalno i grupno prepustiti ćemo se vođenoj improvizaciji. Voditeljica je Andrea Gotovina.
*** Dramski tjedan:
1. SCENA KAO ZNAK - svi elementi na sceni nešto znače. Akcije koje glumci proizvode produkt su teme kojom se predstava bavi. Ništa u predstavi nije slučajno (iako se to možda i može činiti da je slučaj).
Cilj radionice je proniknuti u mehanizam kako se ostvaruju značenja na sceni - od rekvizite, kostima i scenografije, dramskog ili ne dramskog teksta, pa sve do glumčeva tijela na sceni te njegova odnosa prema drugim elementima i partnerima.
Kako je moguće ostvariti priču sa, recimo, jednim rekvizitom i glumčevim tijelom u korelaciji? Što znaci glumački zadatak na sceni? Što dramski lik predstavlja u kontekstu predstave i zašto je bitna svijest o tome?
Volio bih s polaznicima proći osnovnu teoriju glume (od Stanislavskog do post dramskog kazališta), a onda kroz (neverbalne) improvizacije ili druge zadatke (neverbalne dramske scene) istražiti što znači glumčevo tijelo na sceni i kako ga se može interpretirati ovisno o kontekstu u kojem se nalazi. Voditelj je Gabrijel Lazić.
2. KREATIVNA IMPROVIZACIJA - ova trodnevna radionica bazirana je na LECOQ tehnici. Jacques Lecoq bio je francuski kazališni glumac i glumački trener pokreta. Svojim posebnim metodama podučavao je fizičko kazalište, pokret i mimu te je osnovao i vlastitu školu.
Na ovoj radionici raditi će se na fizičkim vježbama tijela i glasa, improvizaciji glumom i pokretom te će se polaznici upoznati i s radom s maskama te osnovama mime. Voditeljica je Violeta Đorđević.