Kultura

OD 26. LIPNJA DO 1. SRPNJA

KAZALIŠNO LJETO U INK-u Okušajte se u glumi i plesu... zašto ne?

Tjedan je zamišljen kao mala kazališna škola plesa, pokreta i glume kroz koju će vas voditi profesionalni pedagozi. Kotizacija za sve radionice iznosi 20 eura za polaznike Dramskog i Plesnog studija i 30 eura za vanjske polaznike


 
3 min
Zoran Angeleski
Pedagozi, voditelji radionica

Tjedan je zamišljen kao mala kazališna škola plesa, pokreta i glume kroz koju će vas voditi profesionalni pedagozi. Kotizacija za sve radionice iznosi 20 eura za polaznike Dramskog i Plesnog studija i 30 eura za vanjske polaznike

Od 26. lipnja do 1. srpnja u jutarnjim terminima Dramski i Plesni studio poziva sve zainteresirane (starije od 15 godina) da se pridruže bogatom programu radionica plesa, pokreta i glume koje će se održati u prostorima pulskog INK-a.

Tjedan je zamišljen kao mala kazališna škola plesa, pokreta i glume kroz koju će vas voditi profesionalni pedagozi.

Kotizacija za sve radionice iznosi 20 eura za polaznike Dramskog i Plesnog studija i 30 eura za vanjske polaznike.

Cijena ostaje ista bez obzira odabere li se samo paket plesnih radionica, samo paket dramskih radionica ili jedna radionica zasebno. 

Prijaviti se može na email adresu: andrea.gotovina@gmail.com idućih 20 dana, do 19. lipnja 2023.

Bogat program - šest radionica, evo tko ih vodi

PROGRAM:

Plesni tjedan:

1. MODERN DANCE - radionica će se bazirati na klasičnim modernim plesnim tehnikama (Cunningham, Limon) koje, uz precizan i stabilan rad nogu naglašavaju mobilnost gornjeg dijela tijela. Vježbe će od kombinacija na sredini, voditi ka završnoj sekvenci kroz prostor, u kojoj će obrađeni elementi dobiti izvođačku dimenziju. Voditelj je Zvonimir Kvesić.

2. CONTEMPORARY DANCE - tijekom tri dana upoznati ćemo se s različitim zagrijavanjem putem vođene improvizacije i slijedeći upute iz somatskih plesnih praksi. U glavnom dijelu sata raditi ćemo na kraćim plesnim frazama koje za uporište imaju principe release tehnike. Susrest ćemo se s labilom i off balansom, spiralama, inverzijama i korištenjem gravitacije za veću funkcionalnost pokreta. Na kraju ćemo iskoristiti isprobane materijale u dužoj sekvenci. Voditeljica je Irena Mikec.3. JAZZ DANCE - svaki sat ove trodnevne radionice započeti će aktivnim i temeljitim zagrijavanjem cijelog tijela tijekom kojeg će se kombinirati razne plesne tehnike. Nakon vježbi snage i dinamičkog istezanja slijedi tehnički dio sata koji je podijeljen na dva dijela - dio na mjestu i sekvence kroz prostor.  Na svakoj radionici dio sata bit će posvećen koreografiji, a naglasak je stavljen na Jazz tehniku i performans. Voditeljica je Ilona Cvitić  Kanceljak. 

4. DANCE EXPLORATION - za kraj 'Plesnog tjedna' prepustit će se otkrivanju vlastitih tjelesnih potencijala za kretanje eksperimentiranjem s različitim načinima kretanja. Koristeći novo stečeno / staro znanje, samostalno i grupno prepustiti ćemo se vođenoj improvizaciji. Voditeljica je Andrea Gotovina. 

*** Dramski tjedan:

1. SCENA KAO ZNAK - svi elementi na sceni nešto znače. Akcije koje glumci proizvode produkt su teme kojom se predstava bavi. Ništa u predstavi nije slučajno (iako se to možda i može činiti da je slučaj).

Cilj radionice je proniknuti u mehanizam kako se ostvaruju značenja na sceni - od rekvizite, kostima i scenografije, dramskog ili ne dramskog teksta, pa sve do glumčeva tijela na sceni te njegova odnosa prema drugim elementima i partnerima.

Kako je moguće ostvariti priču sa, recimo, jednim rekvizitom i glumčevim tijelom u korelaciji? Što znaci glumački zadatak na sceni? Što dramski lik predstavlja u kontekstu predstave i zašto je bitna svijest o tome?

Volio bih s polaznicima proći osnovnu teoriju glume (od Stanislavskog do post dramskog kazališta), a onda kroz (neverbalne) improvizacije ili druge zadatke (neverbalne dramske scene) istražiti što znači glumčevo tijelo na sceni i kako ga se može interpretirati ovisno o kontekstu u kojem se nalazi. Voditelj je Gabrijel Lazić.

2. KREATIVNA IMPROVIZACIJA - ova trodnevna radionica bazirana je na LECOQ tehnici. Jacques Lecoq  bio je francuski kazališni glumac i glumački trener pokreta. Svojim posebnim metodama podučavao je fizičko kazalište, pokret i mimu te je osnovao i vlastitu školu.

Na ovoj radionici raditi će se na fizičkim vježbama tijela i glasa, improvizaciji glumom i pokretom te će se polaznici upoznati i s radom s maskama te osnovama mime. Voditeljica je Violeta Đorđević.


Nastavite čitati

Pula
 

VOZILA PUNA IZMETA, A ULICA SMRDI Nastavlja se dugogodišnji problem stanara Kolodvorske ulice u Puli

Zvučni rastjerivači bilo koje vrste su funkcionalni prvih nekoliko dana, a nakon toga, to se može tretirati kao bačeni novac. Razlog je taj, da se ptice jako brzo naviknu na zvuk, te shvate da se radi o varci koja im ne predstavlja opasnost, i shodno tome nastavljaju boraviti na toj lokaciji, poručuje dr. sc. Jelena Kralj, upraviteljica Zavoda za ornitologiju, Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.