Izvevši jednosatnu kompoziciju "O tome kako nešto i ništa trebaju jedno drugo", 11-ero pulsko-istarskih umjetnika iz različitih područja zvučne i izvedbene umjetnosti, okupljenih u istraživanju eksperimentalne i improvizirane glazbe kroz prakse Soundpaintinga i Conductiona, sinoć u prostorijama Dr. Inata u Rojcu, u sklopu Međunarodnog kazališnog festivala PUF (gdje spadaju svojim zvučnim teatrom, a i 'teatralnošću' izvedbe), uz završne ovacije publike, nastupili su ne samo kao vrsni glazbenici i bezimeni eksperimentalni ansambl, već ponajviše kao kolektivna (pod)svijest, usklađena i razigrana, u stalnoj potrazi za zvukom koji nije samo zvuk, već i gesta, misao, poziv, izazov.

Neven Radaković
Sam koncept izvedbe - partitura za improvizaciju - već unaprijed poziva na odricanje od kontrole, planiranja i sigurnosti. Upravo u tom napetom prostoru između strukture i kaosa, ansambl pod umjetničkim vodstvom Nevena Radakovića pronalazi svoj izražaj.
Bilo je trenutaka tišine, nakon naglih prekida završnih katarzičnih buka, u kojima je prostor disao glasnije od izvođača, i trenutaka buke koji nisu bili agresivni, nego više oslobađajući.
Iako na minimumu, bilo je i melodičnosti, ponajviše u središnjem dijelu u suptilnoj gitarskoj dionici Vibora Juhasa, funky i druum 'n'bass groovea u bubnjarskim dionicama Marca Quarantotta, kao i opakog bass 'krautrock' undegrounda u jednoj dugoj moćnoj minimalističkoj mantričnoj bass dionici Porečana Marka Kalčića.
Geste su se pretvarale u zvukove, zvukovi u pokret, a pokret u kolektivni puls koji je na trenutke djelovao kao misaoni eksperiment, a na trenutke kao ritual.
Čitajući razne fragmente, pa tako i nižući 99 razloga zašto se čovjek prestaje pratiti umjetnost, Iva Gortan i Igor Zenzerović (navedeni u najavi kao glasovi) bili su i glumci, posebno performer Zenzerović, čija je ambicija i isforsiranost u pojedinim dijelovima možda mrvu previše zasjenila glazbenike i kompoziciju.
U vremenu kada je gotovo svaka izvedba podložna jasnoj strukturi, obrascima, ponajviše tržištu, ovaj koncert bio je iznimka: organski, sirov, otvoren čin zajedništva i kreativne (ne)sigurnosti.

Igor Zenzerović
Izvedba je ostvarena u suradnji sa udrugom Rondo Histriae kao dio programa 31. PUF festivala i Ciklusa koncerata nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe_0.6.
Iva Gortan glas-predmeti
Igor Zenzerović glas-predmeti
Marko Kalčić (Pula) el. bas gitara - elektronika
Marko Kalčić (Poreč) el. bas
Vibor Juhas el. gitara - noise box-sint-elektronika
Andrea Rojnić Rhodes-sint
Carlos Fagin, el. klavir-sint
Marko Grbac samletronika
Borko Rupena udaraljke
Marco Quarantotto bubnjevi
Neven Radaković, midi klavijatura, elektronika, umjetničko vodstvo

Na kraju dugi pljesak publike