Politika i društvo

u dječjem vrtiću Titti

Edukacija stručnjaka za unaprjeđenje usluge senzorne integracije

Projektom je osigurano dodatno opremanje dvije senzorne sobe, usluge edukacijskog rehabilitatora i odgojiteljice s iskustvom u radu s djecom vrtićke dobi i djecom s teškoćama u razvoju te sredstva za edukaciju djelatnica  vrtića. Dobivenim novcem kupit će se i kamere koje su bitne za kasniju analizu rada i proučavanje ponašanja djeteta u radu


 
2 min
Borka Petrović

Projektom je osigurano dodatno opremanje dvije senzorne sobe, usluge edukacijskog rehabilitatora i odgojiteljice s iskustvom u radu s djecom vrtićke dobi i djecom s teškoćama u razvoju te sredstva za edukaciju djelatnica  vrtića. Dobivenim novcem kupit će se i kamere koje su bitne za kasniju analizu rada i proučavanje ponašanja djeteta u radu

Dječjem vrtiću Titti održane su edukacije na temu senzorne integracije djece s poteškoćama. Edukacije su, za ravnateljicu, odgojiteljice i edukacijsku rehabilitatoricu održale dr. sc. Dragana Mamić i prof. dr. sc. Rea Fulgosi Masnjak.

U ovom pulskom vrtiću projekt senzorne integracije provodi se, doznajemo, od 2018. godine, a trenutno je u tijeku nastavak prethodno provedenog EU projekta, kojim se osigurava besplatna usluga senzorne integracije u produljenom radnom vremenu vrtića za djecu s teškoćama u razvoju.

Projektom je, kao što smo već pisali, osigurano dodatno opremanje dvije senzorne sobe, usluge edukacijskog rehabilitatora i odgojiteljice s iskustvom u radu s djecom vrtićke dobi i djecom s teškoćama u razvoju te sredstva za edukaciju djelatnica  vrtića.

Dobivenim novcem kupit će se i kamere koje su bitne za kasniju analizu rada i proučavanje ponašanja djeteta u radu.

- Zahvaljujući iznimnoj vjeri, trudu i kontinuiranom ulaganju u rast i razvoj ravnateljica Tittija je i ove godine, kroz realizaciju projekta "Svjetlucavim svijetom u preokret 2", prepoznala potrebu za nastavkom unapređenja stručnog rada svojih stručnjaka koji rade s djecom s teškoćama u razvoju, kazala je Mamić.

Posebno im je bilo drago, navodi, čuti i osvjedočiti se o postignućima koja su se u vrtiću dogodila usprkos Covidu.

- Tu su nova, dodatno uređena poticajna okruženja, promjene u strukturi i „krojenju“ već postojećih dijelova prostora, novi kutci, nove staze i nova, po mjeri odabrana oprema, koja sada još kvalitetnije udovoljava senzornim potrebama djece. Vjerujemo  da smo i ovaj puta bile „vjetar u leđa“ djelatnicima i da smo ih uspjele osnažiti, poduprijeti i usmjeriti na promišljanja o budućem razvoju, daljnjem stručnom praćenju i bogaćenju programa senzorne integracije u ranom predškolskom odgoju i obrazovanju djece, osobito one s teškoćama, kazala je Mamić.

Edukacija stručnjaka DV-a Titti realizirana je u sklopu provedbe EU projekta „Svjetlucavim svijetom u preokret 2“. Ukupna vrijednost projekta je 938.954 kuna, a iznos EU potpore iznosi 100 posto. Projekt je financirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.


Nastavite čitati

Pula
 

Projektom o mletačkoj baštini škole iz Istre i Veneta vrednuju zajedničku povijest i grade novo prijateljstvo

Danas je otvorena izložba "Kulturna baština Mletačke Republike" (“Il Patrimonio culturale della Serenissima”), priređena u sklopu prekograničnog obrazovno-kulturnog projekta "Škole iz Venecije, Rovinja i Pule kreatori sadržaja za kulturnu baštinu Mletačke Republike" čiji je cilj povezivanje mladih s dvaju obala Jadrana i njihovo kreativno uključivanje u projekte koji ističu zajedničku povijest, tradicije i običaje između Veneta i Istre, uz potrebu za prevladavanjem nesporazuma i trauma iz prošlosti * U utorak u Veneciji potpisano bratimljenje između pojedinih škola iz Veneta i Istre

Pula
 

Con il progetto sul patrimonio della Serenissima, le scuole dell'Istria e del Veneto valorizzano la storia comune e costruiscono un'amicizia nuova

Oggi presso la Scuola Medio Supriore Italiana di Pola è stata inaugurata la mostra "Il Patrimonio culturale della Serenissima", pensata nell'ambito del progetto educativo e culturale transfrontaliero "Scuole di Venezia, Rovigno e Pola, creators per il patrimonio culturale della Serenissima". L'obiettivo del progetto è quello di connettere i giovani delle due sponde dell'Adriatico e di coinvolgerli creativamente in progetti che mettano in evidenza la storia, le tradizioni e gli usi comuni tra il Veneto e l'Istria, unitamente alla necessità di superare incomprensioni e traumi del passato. Martedì a Venezia è stato firmato il gemellaggio tra alcune scuole del Veneto e quelle dell'Istria

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.