Gradonačelnik Pule Filip Zoričić na društvenim je mrežama objavio tko mu je osmislio kampanju za predstojeće lokalne izbore. Radi se o, kako ga je Zoričić nazvao, magu političkog marketinga, dizajneru Borisu Maleševiću.
Također, na upite u komentarima ispod objave, otkrio je koliko će kampanja koštati.
- 3.000 eura je cijena za kampanju Borisa Maleševića. I sve ćemo detalje troškova objaviti, a siguran sam da će moja kampanja biti najjeftinija, kao i prije 4 godine, odgovorio je Zoričić.
- Želim Pulu kao moderan i uključiv grad, i izgledom i duhom. Grad po mjeri svih njegovih građana. Grad koji će otvarati nove horizonte onima koji u njemu žive i onima koji ga iznova posjećuju. Da Pulu u zadnje četiri godine mijenjamo nabolje prepoznaju i iza Učke, napisao je u objavi Zoričić, kazavši zatim da je kampanju u kojoj traži još četiri godine našeg povjerenja osmislio mag političkog marketinga Malešević.
Uvijek s ljudima i uvijek za ljude, iskreno i bez fige u džepu!, zaključio je Zoričić.
Malešević jest poznati marketinški stručnjak. Dva je puta radio kampanju predsjedniku Zoranu Milanović, pa i ovu posljednju, zatim bivšem predsjedniku Ivi Josipoviću, HDZ-u, SDP-ovoj kandidatkinji za županicu Sanji Radolović, SDSS-u, pokojnom Milanu Bandiću, HZJZ- u.. dug je niz.