Politika i društvo

'MAG POLITIČKOG MARKETINGA'

Gradonačelnik Pule Filip Zoričić za kampanju angažirao poznatog marketinškog stručnjaka Borisa Maleševića

Cijena za kampanju Borisa Maleševića je 3.000 eura, napisao je gradonačelnik Pule na svom Facebooku, dodajući da je siguran da će njegova kampanja biti najjeftinija


 
2 min
Istra24

Cijena za kampanju Borisa Maleševića je 3.000 eura, napisao je gradonačelnik Pule na svom Facebooku, dodajući da je siguran da će njegova kampanja biti najjeftinija

Gradonačelnik Pule Filip Zoričić na društvenim je mrežama objavio tko mu je osmislio kampanju za predstojeće lokalne izbore. Radi se o, kako ga je Zoričić nazvao, magu političkog marketinga, dizajneru Borisu Maleševiću.

Također, na upite u komentarima ispod objave, otkrio je koliko će kampanja koštati.

-  3.000 eura je cijena za kampanju Borisa Maleševića. I sve ćemo detalje troškova objaviti, a siguran sam da će moja kampanja biti najjeftinija, kao i prije 4 godine, odgovorio je Zoričić.

- Želim Pulu kao moderan i uključiv grad, i izgledom i duhom. Grad po mjeri svih njegovih građana. Grad koji će otvarati nove horizonte onima koji u njemu žive i onima koji ga iznova posjećuju. Da Pulu u zadnje četiri godine mijenjamo nabolje prepoznaju i iza Učke, napisao je u objavi Zoričić, kazavši zatim da je kampanju u kojoj traži još četiri godine našeg povjerenja osmislio mag političkog marketinga Malešević.

Uvijek s ljudima i uvijek za ljude, iskreno i bez fige u džepu!, zaključio je Zoričić.

Malešević jest poznati marketinški stručnjak. Dva je puta radio kampanju predsjedniku Zoranu Milanović, pa i ovu posljednju, zatim bivšem predsjedniku Ivi Josipoviću, HDZ-u, SDP-ovoj kandidatkinji za županicu Sanji Radolović, SDSS-u, pokojnom Milanu Bandiću, HZJZ- u.. dug je niz. 


Nastavite čitati

Pula
 

Heleni Babić iz pulske udruge AjA nagrada Mali svjetionik

Helena Babić iz Pule osvojila je nagradu Mali svjetionik 2025. i 15.000 eura za svoj predani rad s beskućnicima kroz Udrugu AjA, koja je uvela prvi „Housing First“ model u regiji. Projekt Mali svjetionik već osam godina nagrađuje one koji šire dobrotu i nadu

Pula
 

Šumonja u Rojcu: Mala bara, puno Krokodila - Small pound, full of Crocodiles

Distopijski scenariji i ambijenti su, na neki način, ogoljena verzija naše stvarnosti bez šminke, bez iluzija. U našoj je sadašnjosti utopijski koncept zamijenjen s distopijskim. Distopija nije nužno predviđanje budućnosti, ona je snažno povećalo sadašnjosti. U tom smislu ona nije samo scenografski ili estetski okvir, nego trenutačno stanje svega onoga što živimo

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.