Politika i društvo

PAKET ARANŽMANI

HTZ dodjeljuje 1,6 milijuna kuna za razvoj programa destinacijskih kompanija

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do 31. ožujka provodi javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti za programe destinacijskih menadžment kompanija (DMK), poput paket aranžmana, tura i druge, za što su ukupno planirana sredstva 1,6 milijuna kuna, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a


 
2 min
HINA ⒸFOTO: Manuel Angelini

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do 31. ožujka provodi javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti za programe destinacijskih menadžment kompanija (DMK), poput paket aranžmana, tura i druge, za što su ukupno planirana sredstva 1,6 milijuna kuna, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do 31. ožujka provodi javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti za programe destinacijskih menadžment kompanija (DMK), poput paket aranžmana, tura i druge, za što su ukupno planirana sredstva 1,6 milijuna kuna, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.

U javnom pozivu, objavljenom i na web stranicama HTZ-a, navodi se da se za jedan program prijavitelju može odobriti potpora u bruto iznosu od 50 do 100 tisuća kuna, a ukupna vrijednost potpore koja se može odobriti po pojedinom prijavitelju može iznositi maksimalno 250 tisuća kuna.

Po svakom programu financirat će se do 100 posto prihvatljivih troškova.

Javni je poziv raspisan na temelju Programa dodjele potpora male vrijednosti (de minimis potpora) za razvoj turističkog sektora u 2022., putem kojeg će se i dodjeljivati sredstva za programe razvoja i uvođenja složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa.

"Uz ovaj javni poziv potičemo aktivaciju neiskorištenih turističkih resursa, ali i kreiranje novih motiva dolazaka turista kroz razvoj turističke ponude i inovativnih proizvoda. To je i jedan od načina na koji možemo pozitivno utjecati na produljenje sezone te povećanje turističkog prometa u razdobljima pred i posezone, i na kontinentu", kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Ciljevi tog javnog poziva i dodjele potpora su i stvaranje prepoznatljivog imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa te tržišna valorizacija složenih turističkih proizvoda koji mogu biti motiv dolaska turista u pojedinu destinaciju.

Iz HTZ-a dodaju i da će korisnicima potpora biti osigurana tehnička i savjetodavna podrška u pitanjima pripreme i provedbe poslovnog plana i modela DMK, kao i u vidu podrške u pitanjima razvoja novih složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.