Korisnici Doma za starije osobe Alfredo Štiglić još barem mjesec dana ostaju 'podstanari' u zgradi hospicija pored pulske bolnice, a koja nikada nije privedena svojoj prvotnoj svrsi, iako je sagrađena još prije četiri godine.
Kako nam je potvrdila ravnateljica Doris Ivanković radovi na njihovoj matičnoj zgradi kasnili su, no sada su pri kraju i njihov se povratak očekuje krajem srpnja, dakle za cirka mjesec dana.
Radi se, kako smo već pisali, o 18 štićenika s Odjela za demencije te još 25 korisnika korisnika dnevnog boravka, koji borave u izdvojenoj depandansi Doma doma u Mažuranićevoj ulici, koja se trenutno renovira, a koji su u hospicij premješteni u rujnu prošle godine.
Podsjetimo, renoviranje depandanse prvi je korak u sveobuhvatnoj rekonstrukciji objekata Doma Alfredo Štiglić, vrijednoj 15 milijuna eura, od čega dva milijuna otpadaju upravo na objekt u Mažuranićevoj. Prema ugovoru sklopljenom 2017. godine, Istarska Županija i Grad Pula u jednakim će omjerima financirati ovaj projekt.
Nakon obnove, u depandansi će se broj mjesta u Odjelu za demencije povećati za 20, odnosno udvostručit će se, dok će se zgradi u Krležinoj kapacitet povećati za 48 smještajnih jedinica, odnosno za 88 kreveta pa će se ukupni broj mjesta povećati sa 153 na 241 mjesto.
Pulski hospicij, pisali smo nedavno, dobio je napokon privremenu ravnateljicu. Riječ je o neurologinji, dr. sc. Julijani Franinović Marković. I dalje ostaje nepoznanica kada će hospicij početi s radom. Kada se podstanari isele zgrada ponovo ostaje prazna i tek bi trebalo krenuti njeno opremanje i zapošljavanje kadra koji će u hospiciju raditi.
Za opremanje je tripartitnim ugovorom dogovoreno da, osim osnivača hospicija - Caritas biskupije porečke i pulske, troškove opremanja u ukupnom iznosu od 460 tisuća eura u jednakoj mjeri dijele Biskupija, Grad Pula i Istarska županija. Dakle, svaka strana trebala je izdvojiti po 153.333 eura. No najnovijim aneksom ugovora, koji je potvrđen na posljednjoj sjednici županijske Skupštine, ugovoreno je da se Biskupija, Grad Pula i Županija obvezuju u svoje proračune, sukladno mogućnostima, uvrstiti i veće iznose, ako 460 tisuća eura ne bude dovoljno za troškove opremanja.