Politika i društvo

pothvat struke

Nakon 1277 dana završen je Pelješki most

Kineska tvrtka CRBC izgradnju mosta Pelješac počela je 30. srpnja 2018. Rok za završetak radova bio je 36 mjeseci i 29 dana. Iako u taj rok ulazi i obavljanje tehničkog pregleda, može se reći da je izgradnja mosta trajala 52 dana duže od planiranog. No, kada se uzme u obzir da su radovi nekoliko mjeseci stajali zbog epidemije koronavirusa može se reći i kako je most završen prije utvrđenog roka


 
1 min
Istra24
Foto: Hrvatske ceste

Kineska tvrtka CRBC izgradnju mosta Pelješac počela je 30. srpnja 2018. Rok za završetak radova bio je 36 mjeseci i 29 dana. Iako u taj rok ulazi i obavljanje tehničkog pregleda, može se reći da je izgradnja mosta trajala 52 dana duže od planiranog. No, kada se uzme u obzir da su radovi nekoliko mjeseci stajali zbog epidemije koronavirusa može se reći i kako je most završen prije utvrđenog roka

Nakon 1277 dana završena je izgradnja mosta Pelješac.

Jučer su, kako piše Jutarnji list, završeni svi građevinski radovi na mostu Pelješac, a danas je počeo tehnički pregled mosta.

U Hrvatskim cestama su potvrdili da je danas počeo tehnički pregled mosta koji bi trebao završiti do 31. siječnja. Iako se formalni završetak radova računa nakon završetka tehničkog pregleda, jer se tijekom pregleda mogu utvrditi neki nedostaci koje treba dodatno ispraviti, već danas se zapravo može kazati kako su radovi završili.

Kineska tvrtka CRBC izgradnju mosta Pelješac počela je 30. srpnja 2018. godine.

Tog je dana predsjednik Uprave Hrvatskih cesta, Josip Škorić, predstavnicima CRBC-a u Stonu predao svu dokumentaciju, otvoren je dnevnik radova i potpisan zapisnik o uvođenju kineskog izvođača u posao.

Rok za završetak radova bio je 36 mjeseci i 29 dana. Iako u taj rok ulazi i obavljanje tehničkog pregleda, može se reći da je izgradnja mosta trajala 52 dana duže od planiranog.

No, kada se uzme u obzir da su radovi nekoliko mjeseci stajali zbog epidemije koronavirusa može se reći i kako je most završen prije utvrđenog roka.

Nakon uspješnog završetka tehničkog pregleda slijedi postupak ishođenja svih potrebnih dozvola za most.


Nastavite čitati

Novčane kazne za Hajduk, Dinamo, Rijeku i Istru 1961

Kaznu od 3.000 eura dobila je Istra 1961 jer su njezini navijači tijekom gostujuće utakmice protiv Rijeke na Rujevici oštetili 56 sjedalica na južnoj tribini na kojoj su bili smješteni te stoga što su neprimjerenim skandiranjem vrijeđali domaćine

Grbin: Odlučno ne fašističkim posezanjima za Istrom, Rijekom i Dalmacijom. No pasaran!!

Potpredsjednik Hrvatskog sabora Peđa Grbin najoštrije osuđuje nedavni nemili događaj koji se održao u središtu Bolonje, kada je grupa članova talijanskog pokreta Gioventù Nazionale (Mladež nacionalne stranke) povezana s desničarskom strankom Fratelli d’Italia (Braća Italije), noseći transparent na kojem je pisalo „Istra, Rijeka, Dalmacija – talijanske zemlje“, održala povorku sa svijećama povodom obilježavanja Dana sjećanja na žrtve fojbi

Paus (IDS) u Ministarstvu tražio micanje nasukanog broda do početka turističke sezone!

Iz Butkovićevog Ministarstva tvrde da proces uklanjanja ide po planu, na što je Paus jasno odgovorio da ovakvo otezanje ugrožava nadolazeću turističku sezonu. U tijeku je potpisivanje ugovora te iz Ministarstva tvrde da će se tek nakon toga znati precizniji rokovi uklanjanja broda. Ministarstvo je potvrdilo da će, uz osiguravatelja, napraviti sve što mogu da do početka sezone uklone nasukani brod

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.