Tehnomont diže kvalitetu usluge u Marini Veruda
- Da bi poboljšali kvalitetu usluge u marini gradimo novi sanitarni čvor. Nažalost, trebalo nam je četiri godine da dobijemo građevinsku dozvolu, rekla nam je Gordana Deranja.
Karlovačka županica Martina Furdek Hajdin rekla je da je za to uvelike zaslužan županijski vijećnik Dragutin Belavić (HSLS) jer su njegova dugogodišnja inicijativa i uzastopna pitanja inicirala sastanke s Upravom Hrvatskih autocesta, na posljednjem im je rečeno da počinje projektiranje trećeg traka i da se odmah potom planira produžetak te prometnice do čvora Bosiljevo 2, raskrižja puteva prema jugu Hrvatske te prema Rijeci i Istri
Karlovačka županica Martina Furdek Hajdin rekla je da je za to uvelike zaslužan županijski vijećnik Dragutin Belavić (HSLS) jer su njegova dugogodišnja inicijativa i uzastopna pitanja inicirala sastanke s Upravom Hrvatskih autocesta, na posljednjem im je rečeno da počinje projektiranje trećeg traka i da se odmah potom planira produžetak te prometnice do čvora Bosiljevo 2, raskrižja puteva prema jugu Hrvatske te prema Rijeci i Istri
Godinama se priča o gradnji trećeg traka autoceste A-1, od Zagreba do Karlovca, a čini se da se uskoro kreće i u realizaciju projekta, piše u nedjelju Jutarnji list.
Najavljen je na lokalnoj razini, u Skupštini Karlovačke županije, a od glasnogovornice Hrvatskih autocesta Kate Kuprešak dobili smo i službenu potvrdu da će se za desetak dana učinjiti prvi konkretni korak - HAC će raspisati natječaj za projektiranje prometnice, navodi dnevnik.
Nakon što se sagradi dionica od Zagreba do Karlovca, gradit će se i treći trak dionice - od Karlovca do Bosiljeva.
Karlovačka županica Martina Furdek Hajdin rekla je da je za to uvelike zaslužan županijski vijećnik Dragutin Belavić (HSLS) jer su njegova dugogodišnja inicijativa i uzastopna pitanja inicirala sastanke s Upravom Hrvatskih autocesta, na posljednjem im je rečeno da počinje projektiranje trećeg traka i da se odmah potom planira produžetak te prometnice do čvora Bosiljevo 2, raskrižja puteva prema jugu Hrvatske te prema Rijeci i Istri.
Jednako tako, razmotrit će se gradnja čvorova, odnosno novih izlaza s autoceste. Kako doznajemo, projekt bi obuhvatio rekonstrukciju dvaju najvažnijih i najvećih čvorova na dionici - Lučko i Karlovac - te gradnju izlaza Lišnica, čime bi izlaz na autocestu dobila Duga Resa (poslije izlaza Novigrad na Dobri i prije izlaza Bosiljevo 1), a gradio bi se i čvor Stupnik.
Karlovačka županica je najavila gradnju i manjeg čvora Stative te pozvala županijske vijećnike da "aktivno sudjeluju u javnoj raspravi te da se razrade idejna rješenja i za druge izlaze s autoceste". Čvorom Stative Karlovac bi imao dva izlaza s autoceste, zapadni i istočni.
Čvor Karlovac je, uz Lučko, najstariji u Hrvatskoj te odavno više ne može zadovoljiti prometne standarde koji su vrijedili prije pola stoljeća, piše novinar Jutarnjeg lista Mario Pušić.
- Da bi poboljšali kvalitetu usluge u marini gradimo novi sanitarni čvor. Nažalost, trebalo nam je četiri godine da dobijemo građevinsku dozvolu, rekla nam je Gordana Deranja.
Koncert počinje u 18 sati i ulaz je slobodan za sve posjetitelje
Posjete hospitaliziranim pacijentima se ograničavaju, djelatnicima preporučeno nošenje maske
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.