Politika i društvo

HOĆE LI PULJAK PONOVITI USPJEH IZ PRVOG KRUGA?

Split u drugom krugu bira gradonačelnika

Ukupno 163 glasačka mjesta bit će otvorena od 7 do 19 sati, a prve neslužbene rezultate DIP će na svojoj stranici početi objavljivati u nedjelju u 20 sati, što je sat vremena ranije nego u prvom izbornom krugu


 
2 min
HINA

Ukupno 163 glasačka mjesta bit će otvorena od 7 do 19 sati, a prve neslužbene rezultate DIP će na svojoj stranici početi objavljivati u nedjelju u 20 sati, što je sat vremena ranije nego u prvom izbornom krugu

Splićani u drugom krugu izvanrednih lokalnih izbora biraju gradonačelnika između kandidata Centra Ivice Puljka i Zorana Đogaša, nestranačkog kandidata HDZ-a i HSS-a.

Ukupno 163 glasačka mjesta bit će otvorena od 7 do 19 sati, a prve neslužbene rezultate DIP će na svojoj stranici početi objavljivati u nedjelju u 20 sati, što je sat vremena ranije nego u prvom izbornom krugu. 

Rezultati će se početi objavljivati ranije jer se u drugom izbornom krugu natječu samo dvojica kandidata, objasnio je potpredsjednik splitskog Gradskog izbornog povjerenstva Vuko Adžić Katalinić.

Pravo glasa ima 146.581 evidentirani građanin Splita, što je osam glasača više no u prvom krugu. 

To povećanje broja glasača, kako je objasnio Adžić Katalinić nastalo je pošto se u međuvremenu prijavilo još osam građana s prebivalištem u Splitu koji su stekli pravo glasovanja.

DIP će u 12 i 17 sati objaviti izlaznost birača u drugom krugu, a zatvaranjem birališta prestaje dvodnevna izborna šutnja.

Neispunjeni glasački listić ili listić na kojem je birač glasovao za oba kandidata, smatrat će se nevažećim.

Birač sa sobom mora imati javnu ispravu s fotografijom kako bi mu se prilikom glasovanja mogao utvrditi identitet.

Ivica Puljak i Zoran Đogaš natječu se u drugom krugu izbora za splitskog gradonačelnika kao dvojica najbolje plasiranih jer nitko od kandidata u prvom krugu nije osvojio natpolovičnu većinu glasova.


FOTO: Hina

Nastavite čitati

Infobip među TOP 75 najinovativnijih europskih tvrtki prema izboru Fortunea za 2025. godinu

U Infobipu potičemo kulturu eksperimentiranja i suradnje, a neuspjeh promatramo kao korak prema inovaciji – to nas je i dovelo do redefiniranja omnichannel komunikacija. Dok tvrtke nastoje unaprijediti svoje strategije angažmana, mi često preuzimamo ulogu izvršitelja inovacija, pomažući im u njihovom putu prema usvajanju konverzacijskih rješenja i praćenju razvoja umjetne inteligencije”, rekao je Silvio Kutić, izvršni direktor Infobipa

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.