- U Puli ima od 50 do 100 neregistriranih vozila, a dok ne prođe tok od 30 dana, ona nisu otpad, kazala je na današnjoj sjednici Gradskog vijeća Pule vijećnica NLFZ-a Koviljka Aškić, otvarajući raspravu o, naknadno jednoglasno usvojenoj "Odluci o određivanju ovlaštenika za obavljanje usluge uklanjanja i premještanja neregistriranih vozila, plovila i njihovih dijelova s javnih površina na području grada Pule". Cijeli tekst odluke je OVDJE.
Odlukom je Pula Parking ovlašten za obavljanje usluga uklanjanja i premještanja neregistriranih vozila, plovila i njihovih dijelova s javnih površina na području grada Pule, čuvanje istih na rok od 30 dana od dana njihova uklanjanja i premještanja, a koji je rok ostavljen vlasnicima za njihovo preuzimanje i uklanjanje.
Po proteku roka od 30 dana, na odgovarajuće odlagalište, postupajući u skladu s važećim pozitivnim propisima kojima je regulirano gospodarenje posebnim kategorijama otpada.
Gradonačelnik Peđa Grbin kazao je uoči izglasavanja: "U ovom trenutku nemamo riješen odvoz tih vozila, a taj odvoz ne može ii bez prethodne odluke Gradskog vijeća, a zašto to nije sad riješeno, ja mogu govoriti samo za dva posljednja mjeseca, a što je bilo prije, to moramo pitati bivšeg gradonačelnika, a on nije tu".
- U ovom trenutku imamo 50 napuštenih vozila. Neće se svi odvoziti istovremeno. S Metisom se sklopio aneks ugovora, i vozila će ih tamo, u osiguran ograđeni prostor za 20 vozila, voziti Pula Parking. Ne bih se fokusirao na kazne, već na to da se automobili maknu. S jedne strane nagrđuju okoliš, a s druge zauzimaju parking mjesta. Trebat će se tri mjeseca da se očisti sadašnje stanje, nakon čega ćemo to redovno raditi, kazao je Grbin.