Pophouse Entertainment, švedska tvrtka specijalizirana za robne marke i zabavu u četvrtak je objavila da je preuzela prava na katalog pjesama legendarne američke heavy metal grupe Kiss.
Tvrtka, čiji je suosnivač nekadašnji član Abbe, Bjorn Ulvaeus, u posjedu će odsad imati "glazbeni katalog, brend i imidž grupe, uključujući i prepoznatljiv dizajn šminke na licima članova kultne američke rock grupe, kao i njihove zaštitne znakove", stoji u priopćenju za javnost.
Iznos transakcije nije objavljen.
Kiss je "jedna od najpriznatijih i najpoznatijih grupa u povijesti glazbe", rekao je Johan Lagerlof, voditelj ulaganja u Pophouseu.
U pripremi je filmski projekt o povijesti grupe i emisija s digitalnim avatarima glazbenika, dodao je.
Posebno poznata po megahitu "I was made for lovin' you", pirotehničkim efektima i stiliziranoj šminki, njujorška grupa prodala je više od 100 milijuna ploča diljem svijeta u svojoj 50-godišnjoj karijeri.
Pophouse je već u prosincu najavio izradu digitalnih avatara za scenske nastupe grupe Kiss, čime je, prema švedskoj tvrtki, označen "kraj njezina fizičkog postojanja".
Švedska je tvrtka ranije pomogla u osmišljavanju nastupa "ABBA Voyage" u Londonu, u kojemu su digitalni avatari ili "ABBAtars" izvodili hitove kultne švedske pop grupe.
U veljači je Pophouse objavio da je preuzeo prava na katalog pjesama američke pjevačice Cyndi Lauper.