DOKAD? BROJNI PULJANI SU OGORČENI
KAŠTIJUN I DALJE NESNOSNO SMRDI Pitali smo MUP koliko je Puljana zvalo 112 te jesu li njihove pritužbe proslijedili inspekciji
MUP smo pitali i ovo: "Taj nesnosni smrad bitno ugrožava i drastično smanjuje kvalitetu života cijele jedne zajednice. Što građani mogu očekivati od MUP-a? Kako vaše ministarstvo i vaše službe gledaju na taj problem ili ga ignoriraju? Kako je na kontakte vaše službe 112 reagirao nadležni inspektorat?" * Odgovore čekamo i od uprave Kaštijuna, koju smo jučer pitali što je konkretan razlog neugodnih mirisa
MUP smo pitali i ovo: "Taj nesnosni smrad bitno ugrožava i drastično smanjuje kvalitetu života cijele jedne zajednice. Što građani mogu očekivati od MUP-a? Kako vaše ministarstvo i vaše službe gledaju na taj problem ili ga ignoriraju? Kako je na kontakte vaše službe 112 reagirao nadležni inspektorat?" * Odgovore čekamo i od uprave Kaštijuna, koju smo jučer pitali što je konkretan razlog neugodnih mirisa
I danas smo iz pojedinih dijelova Pule, posebno s područja Vinkurana (prije par dana grozno je bilo u Škatarima, a bunili su se ljudi i na Verudi) primili pozive građana koji se žale na nesnosan smrad s Kaštijuna, prozivajući kao najodgovornije političare (Ivana Jakovčića i Borisa Miletića) koji su, unatoč brojnim i masovnim prosvjedima građana 2006. godine, promovirali i grčevito branili i tehnologiju i gradnju ovog nesretnog županijskog centra za zbrinjavanje otpada.
Već nekoliko godina, posebice ljeti, građani Pule, Medulina, Ližnjana i manjih naselja na Puljštini učestalo , danju i noću, trpe nesnosan smrad iz Županijskog centra za zbrinjavanje otpada Kaštijun.
Imajući pouzdane informacije da je dosad puno ljudi već zvalo i ostavilo svoje pritužbe na broj za hitne službe 112, a neki su prilikom poziva doživjeli i to da im službenici/e samoinicijativno u razgovoru kažu da su zbog tog smrada već primili dosta poziva građana Pule, danas smo nazvali danas broj 112, a zatim Službu za krizno komuniciranje, gdje su nas za naša pitanja uputili na e-mail adresu press@mup.hr.
Obećali su nam brze odgovore, a poslali smo im ova pitanja:
Koliko je služba 112 u ovoj godini, do danas, ali i proteklih godina, zaprimila telefonskih pritužbi građana na smrad iz Kaštijuna?
Što u tim telefonskim razgovorima službenici 112 govore/savjetuju/sugeriraju građanima?
Taj nesnosni smrad bitno ugrožava i drastično smanjuje kvalitetu života cijele jedne zajednice.
Što građani mogu očekivati od MUP-a?
Kako vaše ministarstvo i vaše službe gledaju na taj problem ili ga ignoriraju?
Jeste li proslijedili (i koliko) pritužbe građana na smrad s Kaštijuna nadležnom inspektoratu?
Kako je na vaše kontakte s njima reagirala nadležna inspekcija?
Čekamo odgovore.
Odgovore čekamo i od uprave Kaštijuna, koju smo jučer pitali što je konkretan razlog neugodnih mirisa.