Život

HAK:

Kolnici skliski, magla smanjuje vidljivost

Kolnici su mjestimice mokri i skliski, a magla smanjuje vidljivost ponegdje na cestama u unutrašnjosti dok su na cestama u gorju i duž Jadranske magistrale mogući odroni, izvijestio je u ponedjeljak ujutro Hrvatski autoklub


 
1 min
HINA ⒸFOTO: Manuel Angelini

Kolnici su mjestimice mokri i skliski, a magla smanjuje vidljivost ponegdje na cestama u unutrašnjosti dok su na cestama u gorju i duž Jadranske magistrale mogući odroni, izvijestio je u ponedjeljak ujutro Hrvatski autoklub

Kolnici su mjestimice mokri i skliski, a magla smanjuje vidljivost ponegdje na cestama u unutrašnjosti dok su na cestama u gorju i duž Jadranske magistrale mogući odroni, izvijestio je u ponedjeljak ujutro Hrvatski autoklub (HAK).

Savjet vozačima je prilagoditi brzinu i način vožnje uvjetima na cestama te održavati sigurnosni razmak između vozila.

Pojačan je promet na gradskim prometnicama i obilaznicama. Povremeni zastoji i usporen promet mogući su na dionicama cesta gdje su u tijeku radovi.

Usporeno se vozi u zonama radova na državnoj cesti DC1 kod Tušilovića i Pojatnog.

Zatvorene su pojedine ceste zbog vode na kolniku, odrona ili srušenih stabala.

Zbog aktivnog klizišta za sav promet zatvoren je dio županijske ceste na dionici između raskršća prema Kuparima i Zamosta.

U prekidu su katamaranska linija Mali Lošinj-Ilovik-Susak-Unije-Martinščica-Cres;

brodska linija Mali Lošinj-Unije-Susak. Katamaran na liniji Split - Bol - Jelsa isplovit će na relaciji Jelsa - Split, bez pristajanja u luci Bol.

Na graničnim prijelazima nema dužih čekanja.


Nastavite čitati

ISTAKNUO SE U DOMOVINSKOM RATU: Umro general HV-a Ante Roso

Porijeklom je iz Ljubuškog u Hercegovini, za vrijeme Jugoslavije bio je politički emigrant i član Legije stranaca * Bio je prvi zapovjednik bojne "Zrinski", prve specijalne jedinice Hrvatske vojske, osnovane 1991., kojom je izravno zapovijedao predsjednik Franjo Tuđman

SPLIT Rekonstrukcija Poljuda ili izgradnja novog stadiona na Brodarici?

Studija će jasno prikazati troškove i prednosti svake od varijanti, uključujući financijski aspekt, poput cijene izgradnje po sjedalu. Jedna stolica na tržištu stoji između 4000 i 5000 eura, a za stadion kapaciteta 30.000 mjesta to bi značilo investiciju od oko 150 milijuna eura * I Hajduk će reći svoje

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.