Sva biračka mjesta za drugi izborni krug uredno otvorena
Birači koji su tzv. plavu potvrdu dobili za prvi krug, ne moraju je ponovno tražiti, moći će glasovati uz predočenje identifikacijske isprave
Gornji 'sloj' mosta, najavljeno je, činit će cesta, dok će željeznička pruga biti na donjem 'katu'. S pristupnim cestama, vijaduktom i mostom, ukupna dužina projekta bit će veća od sedam kilometara. Hrvatske autoceste objavile su grafički prikaz budućeg mosta
Gornji 'sloj' mosta, najavljeno je, činit će cesta, dok će željeznička pruga biti na donjem 'katu'. S pristupnim cestama, vijaduktom i mostom, ukupna dužina projekta bit će veća od sedam kilometara. Hrvatske autoceste objavile su grafički prikaz budućeg mosta
Početkom godine pokrenut je proces gradnje novog mosta za otok Krk. Riječ je o impresivnom zdanju koje će po završetku moći stajati uz bok trenutno najdužeg, najskupljeg i također impresivnog Pelješkog mosta, piše Večernji list.
Iz Hrvatskih autocesta su objavili i grafički prikaz novog mosta koji pokazuje da je riječ o mostu koji će svakako omogućiti puno veću protočnost prema otoku u gospodarskom, ali i turističkom smislu, s obzirom na to da je u ljetnim mjesecima promet prema otoku toliki da se događaju gužve i kolone.
Riječ je o mostu koji će biti i cestovni i željeznički, navodi se dalje u članku Jutarnjeg lista, i sezat će do novog lučkog terminala u Omišlju koji se također tek treba izgraditi
Sam most preko mora bit će dugačak oko 850 metara, no prometnu cjelinu projekta ne čini samo most, već i vijadukt iznad doline duljine oko 900 metara i tunel duljine oko 740 metara.
Novi bi most trebao biti dvoetažni, odnosno gornji 'sloj' činit će cesta, dok će željeznička pruga biti na donjem 'katu' mosta. S pristupnim cestama, vijaduktom i mostom, ukupna dužina projekta bit će veća od sedam kilometara.
Trasa će mu prolaziti nešto južnije od sadašnjeg i neće prelaziti preko otoka Sv. Marko, već će se protezati od od istočnog kraja uvale Črišnjeva, preko poluotoka na kojem je sada smještena utvrda Maltempo. Radi se, naime, o najkraćoj zračnoj liniji između kopna i otoka Krka na toj trasi.
Zanimljivo je i to da će novi most imati zaštitu od vjetra, što će ga činiti sigurnim za promet i u vrijeme jakih bure kada aktualni krčki most zna biti zatvoren za određene skupine vozila. Stari će pak most, izgradnjom novog biti znatno rasterećeniji, a povremeno redovno održavanje više neće stvarati poznate prometne kolapse kako na samom mostu, tako i na izlazima iz Rijeke u smjeru Krka.
Početkom godine HAC je projekt pokrenuo raspisivanjem natječaja za izradu studijske i prometne dokumentacije, a procjena vrijednosti projektiranja iznosi 600.000 eura. Plan je da se u idućih tri do četiri godine izradi studija utjecaja na okoliš i drugi dokumenti, a onda bi najmanje dvije godine bile potrebne za izvođenje samih građevinskih radova, procjenjuju u HAC-u. Procjena je da bi novi most mogao biti izgrađen i u funkciji do 2030. godine, zaključuje se u članku.
Birači koji su tzv. plavu potvrdu dobili za prvi krug, ne moraju je ponovno tražiti, moći će glasovati uz predočenje identifikacijske isprave
Imena župana čeka 12 od 20 županija: Varaždinska, Zagrebačka, Koprivničko-križevačka, Brodsko-posavska, Vukovarsko-srijemska, Istarska, Primorsko-goranska, Ličko-senjska, Zadarska, Šibensko-kninska, Splitsko-dalmatinska i Dubrovačko-neretvanska
U regionalnim bolnicama se neslužbeno može čuti kako je glavni problem to što liječnici koji završe specijalizaciju više nisu dužni ostati raditi barem na određeni rok
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.