Danas su u OŠ Monte Zaro obilježili Dan europskih jezika. Sučiteljicama Karla Virgilio, Maja Radolović Čalić, Matea Licul i učitljem Josipom Saveskim učenici su naučili da su jezici vrlo bitni jer pomoću njih ostvarujemo međuljudsku komunikaciju.
Dan europskih jezika počeo se obilježavati 2001. godine u suradnji s Europskom komisijom. Djeca su se upoznala s terminom – poliglot, koji označava osobu koja priča više jezika. Također su saznali da poznavanje više jezika može spriječiti određene degenerativne bolesti mozga kao što je alzheimer. Važnost poznavanja jezika stoji i u poznatoj poslovici koja glasi: „Čovjek vrijedi onoliko koliko jezika govori“.
Nakon što je ravnateljica škole Branka Sironić Buić pozdravila učenike i djelatnike te najavila program, školarci su saznali zanimljive činjenice o europskim jezicima koje su istraživali učenici 7. b razreda s razrednicom i učiteljicom Hrvatskog jezika Majom Radolović Čalić. Saznali su da 54% građana Europe govori jedan strani jezik. Zanimljivost je da 77% osnovnoškolaca diljem Europe uče engleski jezik kao prvi strani jezik.
Potom su učenici 8. b razreda zajedno s učiteljicom Engleskog jezika Mateom Licul istraživali povijest engleskog jezika od 600. godine prije Krista do 16. stoljeća u kojima se spominju Kelti, Rimljani i Anglosaksonci. Naučili su redoslijed osvajača koji su se izmjenjivali na prostorima današnjeg engleskog govornog područja.
Učenici 8. a razreda zajedno s razrednicom i učiteljicom Hrvatskoga jezika Karlom Virgilio istraživali su zastave europskih zemalja i prevodili riječi „Dobar dan“ i „Hvala“ na 16 europskih jezika.
Učitelj glazbene kulture Josip Saveski je zajedno sa školskim zborom otpjevao dvije pjesme: jednu na hrvatskom i engleskom jeziku „Jambo bwana“, a drugu na engleskom jeziku „Love me tender“.
Uslijedio je kviz od 40 pitanja u kojima su učenici trebali prepoznati određeni jezik i pismo te odabrati točan odgovor od ponuđenih šestero i postigli rezultat od 28 točnih odgovora.
Učenici su aktivno sudjelovali u obilježavanju Dana europskih jezika.