„Bilo kakvi pokušaji promoviranja stajališta koji unose razdor ili marginaliziraju nisu dio vrijednosti našeg brenda”, zaključio je glasnogovornik
„Bilo kakvi pokušaji promoviranja stajališta koji unose razdor ili marginaliziraju nisu dio vrijednosti našeg brenda”, zaključio je glasnogovornik
Njemački proizvođač sportske opreme Adidas i Njemačka nogometna federacija (DFB) zaustavili su prodaju novog nacionalnog dresa s brojem 44 nakon kritika da sliči na logo nacističke organizacije SS.
„Zaustavit ćemo personalizaciju dresova u našim online trgovinama”, najavio je u ponedjeljak glasnogovornik Adidasa Oliver Brueggen.
Do ponedjeljka poslijepodne više nije bilo moguće personalizirati dresove s osobnim imenima i brojem. DFB je pak zaustavio isporuku dresova s brojem 44 već naručenih u online trgovini.
Korisnici društvenih mreža nedavno su primijetili da broj 44 na novodizajniranom dresu, predstavljenom prošli mjesec, podsjeća na logo Schutzstaffela (SS-a), paravojne organizacije pod kontrolom nacista i Adolfa Hitlera.
Adidas se zbog toga našao na meti kritika, no Brueggen tvrdi da su za dizajn imena i brojeva bili zadužen DFP i njegov partner 11teamsports.
Zaustavljeno je i naručivanje dresova s prezimenima povezanih s nacionalsocijalizmom.
„U Adidasu rade ljudi iz više od 100 nacija, naša tvrtka promovira različitost i uključivost i kao kompanija protivimo se ksenofobiji, antisemitizmu, nasilju i mržnji u bilo kojem obliku”, rekao je Brueggen.
„Bilo kakvi pokušaji promoviranja stajališta koji unose razdor ili marginaliziraju nisu dio vrijednosti našeg brenda”, zaključio je glasnogovornik.
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.