Sean Poropat, kreativni direktor i suosnivač Studija Sonda iz Vižinade, ove godine pridružuje se članstvu Cannes Lions žirija u kategoriji Outdoor.
Ovo je već treća godina zaredom da Hrvatska ima svoje predstavnike na ovom prestižnom festivalu kreativnosti u području oglašavanja i tržišnih komunikacija, nakon što je 2022. godine Jelena Fiškuš, također kreativna direktorica i suosnivačica Studija Sonda, pozvana u Cannes Lions žiri kao prva hrvatska predstavnica u povijesti festivala.
Prošle godine u žiriju su sudjelovali ugledni kreativci Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) te Damir Ciglar (Imago Ogilvy), a ove godine uz Seana žirirat će i Ivan Golubić (Bruketa&Žinić&Grey) u kategoriji Print&Publishing.
Hrvatske agencije dosad su nagrađene s ukupno četiri Cannes Lava, a jedan od njih pripao je upravo Studiju Sonda.
"Velika je čast da je još jedan član ove nezavisne agencije ponovo pozvan u žiri, što je priznanje za kvalitetu rada Studija Sonde te HURA-e, vodeće strukovne udruge u području tržišnih komunikacija", priopćili su iz Sonde.
Cannes Lions festival održava se od 1954. godine te kroz bogati program u trajanju od tjedan dana okuplja kreativce iz cijelog svijeta. Ove godine dodjeljuje nagrade u čak 30 kategorija.
- Poziv hrvatskih predstavnika u Cannes žiri već treću godinu zaredom smatram pokazateljem da se u našoj struci događaju mali, ali sigurni pomaci te da kao zajednica rastemo i napredujemo po pitanju promišljanja i kvalitete radova. Poziv za žiriranje dolazi nastavno na određeni broj osvojenih nacionalnih lavova i, premda ih je izuzetno teško osvajati u društvu čija kultura tržišnog komuniciranja ima još prostora za napredak i hrabrost, ne možemo osporiti da se promjene ipak događaju te da otvaramo puteve za neke buduće generacije. Time ovaj poziv za predstavnika jedine nezavisne agencije koja je u Hrvatskoj osvojila Cannes Lava, i to po drugi put za nas iz Studija Sonda, predstavlja ogroman uspjeh, priznanje i čast, naveo je Sean Poropat.