Život

je li ručno pranje navika ili terapija?

U Hrvatskoj ručno pranje posuđa dvostruko popularnije od perilice

Ručno pranje je i dalje dvostruko popularnije pa je tako 43 posto građana koji koriste isključivo ručno pranje, dok je 20 posto onih koji taj posao uvijek prepuštaju perilici posuđa


 
2 min
HINA
Foto: Ja trgovac

Ručno pranje je i dalje dvostruko popularnije pa je tako 43 posto građana koji koriste isključivo ručno pranje, dok je 20 posto onih koji taj posao uvijek prepuštaju perilici posuđa

Više od 70 posto hrvatskih građana posuđe pere svaki dan, a ručno pranje je i dalje dvostruko češće korišteno od strojnog, pokazalo je istraživanje koje su tijekom travnja proveli magazin Ja Trgovac i agencija Hendal.

Prema istraživanju, onih koji posuđe peru nekoliko puta tjedno je 13 posto, njih 11 posto je reklo da to radi po potrebi, a šest posto je onih koji navode da osobno ne peru posuđe.

Ručno pranje je i dalje dvostruko popularnije pa je tako 43 posto građana koji koriste isključivo ručno pranje, dok je 20 posto onih koji taj posao uvijek prepuštaju perilici posuđa.

Preostalih 36 posto građana navelo je da kombiniraju ručno i strojno pranje, kaže se u priopćenju Ja Trgovca.

Limun dominira kad je riječ o aromi deterdženta za ručno pranje posuđa kojeg koristi čak 67 posto ispitanika koji peru posuđe. Aromu jabuke i aloe vere koristi po devet posto ispitanika, kamilica je na pet posto, lavanda na četiri posto, a ostalim aromama pripalo je šest posto udjela.

Kod strojnog pranja najpopularnija vrsta deterdženta je tableta s 84 posto udjela u korištenju, dok je tekući deterdžent (gel) izbor za 12 posto ispitanika koji koriste perilicu posuđa, a pet posto njih koristi prašak.

Da uvijek kupuju isti brend bez obzira na akciju kazalo je 21 posto kupaca, a onih koji kupuju uvijek isti brend, ali samo kada je na akciji, ima 34 posto. Njih 46 posto istaknulo je da kupuju onaj brend koji je u tom trenutku na akciji.

Istraživanje su tijekom travnja proveli magazin Ja Trgovac i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 16 godina.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.