Profesorica Saša Uljančić održat će predavanje pod nazivom „ADHD: Izazovi, Potencijali i Podrška - Zajedno prema Uspjehu“ u pulskom caffe baru La Resistance u srijedu, 8. svibnja s početkom u 19 sati.
Predavanje o ovoj iznimno važnoj temi prvenstveno je namijenjeno roditeljima djece s ADHD-om, odraslima s ADHD-om, roditeljima koji sumnjaju da im dijete ima poremećaj pažnje i aktivnosti, kao i odraslima koji sumnjaju na isti poremećaj.
Osim toga, predavanje je namjenjeno svima koji rade s djecom i odraslima s ADHD-om kao i onima koji su zainteresirani za ovu vrlo važnu ali još uvijek pomalo zapostavljenu temu.
Saša Uljančić, prof.reh., mag.med.techn. iz Viste - obrta za edukativni rad i podršku djeci i odraslima posvećena je pružanju podrške djeci, adolescentima i odraslima s ADHD-om i pridruženim teškoćama učenja i mentalnog zdravlja. Također je provela istraživanje doživljaja roditelja djece s ADHD-om u odnosu na školu i školski sustav čiji su znanstveni rezultati već objavljeni. Aktualno provodi istraživanje o snagama i teškoćama odraslih osoba s ADHD-om.
Na predavanju će biti riječi o uzrocima i simptomima ADHD-a, kao i o pristupima u procjeni i tretmanu. Poseban naglasak bit će stavljen na podršku u obitelji, školi i društvu. Sudionici će imati priliku postavljati pitanja i sudjelovati u interaktivnoj raspravi s predavačem.
ADHD se sve više dijagnosticira u današnjem društvu. Prema istraživanjima, prevalencija ADHD-a kod djece i adolescenata značajno se povećala u posljednjih nekoliko desetljeća. Prema Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji (WHO), prevalencija ADHD-a kod djece u svijetu iznosi otprilike 5%.
Međutim, ovi brojevi mogu varirati ovisno o metodologiji istraživanja i kriterijima dijagnoze koji se koriste. Prema procjenama Američke psihijatrijske udruge, prevalencija ADHD-a kod odraslih kreće se između 2-5%. Kod odraslih se ADHD često podcjenjuje ili pogrešno dijagnosticira, što može utjecati na procjene prevalencije. Cijena kotizacije iznosi 5 eura, a ulaznice se mogu kupiti na šanku caffe bara La Resistance ili na ulazu na dan predavanja.