Ne znamo je li marketinškom timu irske zrakoplovne kompanije Ryanair uopće poznat podatak da riječ "let" označava upravo njihovu primarnu djelatnost, ali LET-u 3 nije trebalo puno da privuče njihovu pozornost i pojavi se čak i na njihovim zvaničnim stranicama.
Nakon generalne probe za prvu polufinalnu večer Eurosonga, Rynair je na svojim Instagram i Twitter profilima objavio fotografiju "Letovaca" uz tekst - "When our pilots plan a stag weeking in October" ("Kada naši piloti planiraju momačku večer u listopadu").
Hrvatska turistička zajednica, koja posljednjih tjedana ažurno prati rast popularnosti riječke petorke, Ryanairu je sa svog Instragram profila "Croatia Full of Life" odgovorila sličicom pjevača LET-a 3 Zorana Prodanovića Prlje u oskudnom kostimu za nastup, praćenu tekstom "Make sure they bring swimsuits, the sun is on us" ("Neka se pobrinu za kupaće kostime, suncem častimo mi").
I nije ovo jedina reakcija HTZ-a na tweetove koji su preplavili internet u posljednje vrijeme. Kao odgovor na poruku jedne korisnice koja je objavila da, kada je ljudi izvan Europe pitaju što je to Eurosong, jednostavno pokaže sliku nastupa Mama ŠČ!, s profila Croatia Full of Life stigao je odgovor sa slikom Letovaca na traktoru pored koje piše - "Ponesite hrabrost, adrenalinom častimo mi".