Umažanin Marko Purišić, poznatiji javnosti kao Baby Lasagna, u ovom se periodu intenzivno priprema za nastup na Euroviziji koja će ove godine biti održana u Malmöu od 7. – 11. svibnja. Kako je ovo prvi put u povijesti da Umažanin predstavlja Hrvatsku na Euroviziji, suvišno je naglasiti koliko su sve Umažanke i Umažani ponosni na njega. Podrška koju dobiva svakodnevno od sugrađana, ali i ostatka Lijepe naše, dokaz su koliko nade cijela Hrvatska ulaže u Marka u svibnju. Marko je postao tako jedan od najsnažnijih promotora grada Umaga, kojeg će na najljepši mogući način predstaviti u Švedskoj.
Ovim povodom Turistička zajednica grada Umaga, zajedno je s Gradom Umagom, odlučila dati veliku podršku Marku Purišiću te dati svoj doprinos i vjetar u leđa na njegovom putovanju. U prostorima Turističke zajednice grada Umaga 19. se travnja Marko Purišić susreo s gradonačelnikom Grada Umaga Vilijem Bassaneseom te direktorom Turističke zajednice grada Umaga Milovanom Popovićem, ne bi li potpisali ugovor o suradnji zahvaljujući kojoj će jednim dijelom biti pokriveni logistički troškovi putovanja i produkcije, nastup Baby Lasagne biti bolji i kvalitetniji, a Umag i Hrvatska predstavljeni u „svjetlu“ kakvog i zaslužuju.
„Ovom prilikom ti želimo svu sreću na tvojem životnom putovanju koje će ti zasigurno otvoriti nova vrata u svijet glazbe te proširiti horizonte tvojeg umjetničko-glazbenog puta. Sretno, Marko!“ zaželio je Basanesse prilikom susreta. Popović je dodao kako je uvjeren da će Marko sanžno doprinijeti promociji Hrvatske i Umaga te kako će njegov nastup znatno utjecati na stvaranje čvršćeg brenda našega grada kao turističke destinacije.