Hotelska kompanija Arena Hospitality Group treće je tromjesečje završila s dobiti od 219,2 milijuna kuna ili 26,4 posto višom nego je bila u istom lanjskom razdoblju, a još veći porast dobiti, od 90,6 posto, ostvarili su u prvih devet mjeseci, podaci su iz financijskog izvješća koje je ta kompanija objavila u četvrtak.
Dobit nakon oporezivanja u prvih devet mjeseci iznosila je 132,7 milijuna kuna, što je na godišnjoj razini porast za 90,6 posto, a rezultat je velikog porasta poslovnih prihoda i u trećem tromjesečju i u devet mjeseci ove godine.
Poslovni prihodi u trećem su tromjesečju porasli u odnosu na isto prošle godine za 43,1 posto, na 512,8 milijuna kuna, što čini i 69,3 posto ukupnih poslovnih prihoda u devet mjeseci.
Oni su pak u odnosu na lanjske u devet mjeseci porasli gotovo 75 posto, na 739,6 milijuna kuna.
I poslovni rashodi su im rasli - u trećem tromjesečju za 60,6 posto, na 277,1 milijun kuna, a u prvih devet mjeseci za 70,2 posto, na 561,5 milijuna kuna.
Komentirajući poslovanje iz te Grupe u izvješću ističu da su ove godine ostvarili "rekordne rezultate potaknuti snažnom ljetnom sezonom".
Ocjenjuju kako su rezultati u trećem tromjesečju "izvanredni", kao i da je tome pridonijela i prva radna sezona novoobnovljenog kultnog hotela Grand Brioni u Puli.
"Rezultati su dokaz naše usmjerenosti i ustrajnosti u ispunjavanju naših temeljnih vrijednosti s fokusom na pružanje izvanrednog iskustva gostima, podizanju kvalitete proizvoda kontinuiranim ulaganjem i transformiranje tržišne potražnje kako bi ostvarili više prihoda i stvorili dugoročnu vrijednost za dioničare", dodaju iz te kompanije.
Naglašavaju i da su dosadašnji poslovni rezultati Grupe premašili razine iz 2019. godine - ukupni prihodi porasli su za 7 posto, a EBITDA za 10 posto, za što kažu da označava i oporavak poslovanja u cjelini, posebno u Hrvatskoj, čemu je pridonio i porast prihoda po sobi, a na temelju i snažnog rasta cijena u hotelima, kampovima i turističkim naseljima kao posljedica ulaganja i povećanja kvalitete.
Kako posluju i izvan Hrvatske, s portfeljom hotela u Njemačkoj, Mađarskoj, Austriji i Srbiji, ističu da su i dalje izloženi visokoj inflaciji koja prevladava diljem Europe te to negativno utječe na troškove nabave dobara i usluga.
"Na predviđenu profitabilnost u narednim mjesecima utječu sve veći operativni troškovi, režije i plaće. Grupa radi na brojnim inicijativama za očuvanje energije u svim svojim operacijama, a također planira ulagati u solarnu energiju s ciljem smanjenja troškova energije", poručuju iz Arene.
Samo u Hrvatskoj, gdje većinom imaju hotele u Istri, iznose da su ostvarili ukupne prihode od 591 milijun kuna, koji su za 55 posto viši nego u lanjskih devet mjeseci i za 18 posto viši nego u isto vrijeme 2019. godine.