Biznis

"STAKLENKA" NA ČETIRI ETAŽE

COWORKING PULA OTVARA SE ZA POLA GODINE Boris Sabatti: "Interes istarskih poduzetnika za prostore u pripremi već je sada velik i vjerujemo da će popunjenost centra biti dobra"

Osim radnog prostora, centar će imati i lounge galerije za slobodno vrijeme, prostor za igru i odmor, networking i gastro zone kao i prostore za privatnu komunikaciju. Funkcionalnosti zgrade doprinijet će vrhunska, suvremena tehnička oprema pa će rad centra biti će digitaliziran kako bi se omogućilo nesmetano i efikasno obavljanje poslovnih obaveza, objasnio je Sabatti


 
4 min
Maja Jokanović ⒸFOTO: Manuel Angelini

Osim radnog prostora, centar će imati i lounge galerije za slobodno vrijeme, prostor za igru i odmor, networking i gastro zone kao i prostore za privatnu komunikaciju. Funkcionalnosti zgrade doprinijet će vrhunska, suvremena tehnička oprema pa će rad centra biti će digitaliziran kako bi se omogućilo nesmetano i efikasno obavljanje poslovnih obaveza, objasnio je Sabatti

Ostalo je još približno pola godine do otvaranja poduzetničkog centra „Coworking Pula“, čija je izgradnja započela prošlog lipnja na mjestu nekadašnje zgrade Mehanike u Marulićevoj ulici. Radi se o projektu čiji je nositelj Istarska razvojna agencija (IDA), a koji se, uz partnerstvo Grada Pule, izvodi u sklopu ITU mehanizma za urbano područje Pula. 

Zastakljivanjem novoizgrađene višekatnice, koje je na red došlo početkom mjeseca, sjedište budućeg centra „Coworking Pula“ postupno poprima konture moderne poslovne  zgrade, a sudeći po najavi direktora IDA-e Borisa Sabattija, unutrašnjost zgrade modernom će izgledu savršeno parirati vrhunskim tehnološkim i funkcionalnim rješenjima.

Radni prostor za više od 100 ljudi

Centar „Coworking Pula“ imat će četiri etaže ukupne površine 1.514 četvornih metara. Zgrada će raspolagati s 50-ak radnih jedinica u takozvanom „open space“, odnosno zajedničkom radnom prostoru, te s osam zatvorenih uredskih prostora ukupnog kapaciteta oko 40 radnih mjesta. U zgradi će se također nalaziti i pregradljiva multimedijalna, konferencijska dvorana s vanjskom terasom i garderobom, čiji kapacitet će biti 120 sjedećih mjesta.

Osim radnog prostora, centar će imati i lounge galerije za slobodno vrijeme, prostor za igru i odmor, networking i gastro zone kao i prostore za privatnu komunikaciju.

Funkcionalnosti zgrade doprinijet će vrhunska, suvremena tehnička oprema pa će rad centra biti će digitaliziran kako bi se omogućilo nesmetano i efikasno obavljanje poslovnih obaveza kao i održavanje edukacija, umrežavanje poduzetnika, freelancera, digitalnih nomada i ostalih korisnika, objasnio nam je Sabatti.

- U pripremi su također i brojni obrazovni, mentorski, akceleratorski i ini programi te programi umrežavanja za korisnike, o čemu će javnost detaljnije biti informirana uoči otvaranja centra za korisnike ove jeseni, dodao je.

Direktor IDA-e Boris Sabatti

Cjenik u pripremi

Zahtjev za korištenje poslovnog prostora u zgradi moći će se predati online, a savjetodavna će podrška biti osigurana i izravno na recepciji Centra.

Točne uvijete, rokove i cijene najma direktor Sabatti nam u ovom trenutku nije mogao reći, ali nam je najavio da će se, u skladu s pravilima koja postavljaju nadležna tijela europskih fondova iz kojih se financira projekt, pri formiranju cijene najamnine u obzir uzimati prosječna tržišna cijena takve vrste infrastrukture u okruženju. 

- Paketi za korisnike u više kategorija, s pratećim cjenicima, trenutno su u fazi razrade te će biti javno objavljeni čim se do kraja definiraju. Ono što je sigurno je da će se raditi o fleksibilnom načinu podrške za poduzetnike te će svakako sve usluge biti prilagođene njihovim potrebama, rekao nam je Sabatti i potvrdio da već sada imaju velik broj upita vezanih za korištenje prostora.

- S obzirom na polifunkcionalan i dinamičan karakter ovakvog tipa poduzetničke potporne infrastrukture, vrlo raširene u Europi i svijetu općenito, koja pruža mnoštvo mogućnosti za ciljane korisnike, interes istarskih poduzetnika za navedene prostore u pripremi već je sada velik te vjerujemo da će popunjenost centra biti dobra, dodao je i naglasio da će zainteresirani korisnici zahtjev za korištenjem radnog prostora u zgradi moći predati neovisno o tome je su li poduzetnici početnici ili u fazi rasta i razvoja.

Očekivani finalni izgled zgrade poduzetničkog centra (ilustracija: Istarska razvojna agencija)

Posebna oprema za video konferencije

Mogućnost korištenja naprednih tehnoloških rješenja i multifunkcionalnog prostora neće biti rezervirana samo za zakupce radnih jedinica, objašnjavaju nam iz IDA-e. Svi zainteresirani poduzetnici imat će mogućnost korištenja dvorana za događanja i sastanke koje će, s obzirom na razinu suvremenost i tehničku opremljenost, biti centralna mjesta događanja, objasnio nam je Sabatti i dodao da je važno istaknuti da će zgrada nuditi i posebnu opremu za videokonferencije te neizostavni brzi wi-fi internet koji će, za korisnike radnih jedinica, biti uključen u cijenu korištenja radnog prostora.

 

Projekt vrijedan 3,5 milijuna

Ukupna vrijednost projekta „Coworking Pula“ iznosi više od 3,5 milijuna eura, od čega se oko 2,3 milijuna bespovratno financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Grad Pula u projekt ulaže 893 tisuće eura, a Ministarstvo regionalnoga razvoja i Fond za sufinanciranje provedbe projekata Europske unije na regionalnoj i lokalnoj razini pokrit će iznos od 305 tisuća eura.

Glavni cilj izgradnje ovog Centra, objašnjavaju iz IDA-e, jest stvaranje povoljnog okruženja za razvoj poduzetništva i lokalno jačanje poduzetničke klime. Ujedno, nadaju i da će ovaj projekt doprinijeti i smanjenju nezaposlenosti.

Očekivano vrijeme završetka radova je posljednji kvartal ove godine.

ITU mehanizmi su integrirana teritorijalna ulaganja koja pomažu održivi urbani razvoj u Republici Hrvatskoj tako što omogućuju integriranje sredstava iz različitih europskih fondova i operativnih programa te njihovo ulaganje u aktivnosti kojima se jača uloga gradova kao pokretača gospodarskog razvoja.


Nastavite čitati

Pula
 

Istarsko narodno kazalište: 26. folklorne večeri "KUD Uljanik" i gosti

Ovaj spektakl donosi raznovrstan program koji će publici predstaviti tradicionalne plesove, glazbu i kostime iz različitih dijelova naše zemlje. Uz domaćina KUD "Uljanik" iz Pule nastupiti će i KUD "Ivan Fonović Zlatela" iz Kršana te KUD "Zvir" iz Jelenja koji će svojim izvedbama oživjeti bogatu folklornu baštinu

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.