Biznis

Povećan rizik od sudara

Tesla povlači gotovo pola milijuna vozila

Kod Modela 3 utvrđena je mogućnost oštećenja kabela retrovizorske kamere pri otvaranju i zatvaranju prtljažnika, što može blokirati prikaz ceste i dovesti do sudara, naveo je američki regulator za sigurnost na cesti


 
2 min
Borka Petrović
Pixabay

Kod Modela 3 utvrđena je mogućnost oštećenja kabela retrovizorske kamere pri otvaranju i zatvaranju prtljažnika, što može blokirati prikaz ceste i dovesti do sudara, naveo je američki regulator za sigurnost na cesti

Američki proizvođač električnih automobila Tesla povući će 475 tisuća vozila Modela 3 i Modela S kako bi riješio probleme sa retrovizorskom kamerom i haubom koji povećavaju rizik sudara, priopćio je američki regulator.

Tesla će zbog problema sa stražnjom kamerom povući 356.309 vozila Modela 3, proizvedenih između 2017. i  2020. godine, te 119.009 vozila Modela S zbog problema s haubom.

Kod Modela 3 utvrđena je mogućnost oštećenja kabela retrovizorske kamere pri otvaranju i zatvaranju prtljažnika, što može blokirati prikaz ceste i dovesti do sudara, naveo je američki regulator za sigurnost na cesti.

Problemi s haubom

Model S ima pak problema s pričvršćivanjem haube, koji bi mogli dovesti do njezinog otvaranja i blokade vjetrobranskog stakla i također uključuju rizik sudara, dodaje NHTSA.

U Tesli su rekli da im nije poznato da su ti problemi već prouzročili sudar, ozljede ili smrt, navodi regulator.

Ukupna je brojka vozila koja će kompanija povući gotovo izjednačena s brojem isporučenih automobila u prošloj godini. U Tesli nisu bili dostupni za komentar informacije o povlačenju vozila.

Regulator je nedavno najavio istragu 580 tisuća Teslinih vozila zbog odluke kompanije da omogući prikazivanje video-igrica dok je vozilo u pokretu. Tesla je naknadno pristao blokirati tu opciju, dodaje regulator.

Niz sudara

U kolovozu NHTSA je pokrenuo službenu istragu o sigurosnosti Teslinog sustava potpore u vožnji Autopilot nakon niza sudara.

U veljači kompanija je pristala povući 135 tisuća vozila s ekranima baziranim na tehnologiji touch-screena koji su također uključivali rizik sudara, podsjeća Reuters.


Hina

Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.