Vozač je prednjim dijelom vozila udario u betonsko - zemljani otok da bi potom sletio na travnatu površinu i udario u stablo, uslijed čega je došlo do rotiranja vozila. Vozač je preminuo na mjestu događaja, a nadležni državni odvjetnik nad tijelom preminulog naložio je obdukciju
Vozač je prednjim dijelom vozila udario u betonsko - zemljani otok da bi potom sletio na travnatu površinu i udario u stablo, uslijed čega je došlo do rotiranja vozila. Vozač je preminuo na mjestu događaja, a nadležni državni odvjetnik nad tijelom preminulog naložio je obdukciju
Policija je jučer, 28. travnja oko 23 sata zaprimila dojavu o slijetanju automobila izvan kolnika na županijskoj cesti 5070 Brtonigla - Novigrad kod skretanja za Fiorine u kojoj je jedna osoba smrtno stradala.
Nesreća se dogodila kada je 35-godišnji slovenski državljanin upravljao automobilom, slovenske registracijske oznake, iz smjera Brtonigle u smjeru Novigrada. Dolaskom do raskrižja i zavoja u lijevo, vozač nije prilagodio brzinu kretanja osobinama i stanju ceste, kojom prilikom je izgubio nadzor nad automobilom. Vozač je prednjim dijelom vozila udario u betonsko - zemljani otok da bi potom sletio na travnatu površinu i udario u stablo, uslijed čega je došlo do rotiranja vozila. Vozač je preminuo na mjestu događaja, a nadležni državni odvjetnik nad tijelom preminulog naložio je obdukciju.
Nesretni slovenski državljanin šesta je smrtno stradala osoba u ovoj kalendarskoj godini na istarskim prometnicama, što je znatan porast u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Neprilagođena i nepropisna brzina kretanja najčešći je uzrok smrti na prometnicama Europe. Prošle godine u Istri su zbog nepropisne ili neprilagođene brzine stradale 274 osobe, odnosno 35% od ukupnog broja svih stradalih osoba.
Policijska uprava istarska poziva stoga vozače da poštuju ograničenja brzine na cestama, da voze oprezno i vode računa o svojoj sigurnosti, ali i sigurnosti drugih sudionika u prometu. Zapamti da o tebi ovisi želiš li ostati živ i sačuvati živote drugih.
Zatvaranje će obuhvatiti dionicu od raskrižja s lokalnom cestom LC50124 (od špine) u smjeru Kršana, u duljini od oko 210 metara, do place
Direktor Kaštijuna nije želio komentirati nedavno odluku Ministarstva zaštite okoliša koje je van snage stavilo rješenje Državnog inspektorata kojim se trgovačkom društvu Kaštijun zabranjuje zaprimiti na obradu u pogon više od 390 tona otpada na dan, a na što se svojevremeno žalila bivša Uprava Kaštijuna
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.