Povodom nedavnog otvaranja novog Infobipovog kampusa Alpha Centauri koji je ujedno i njihov najveći inovacijski centar te nastavka kontinuiranog poslovnog rasta kompanije, reporteri globalnog Bloomberga posjetili su nove prostore kompanije u Zagrebu i kratko popričali sa Silviijem Kutićem, CEO-om Infobipa i Ivanom Ostojićem, CBO-om kompanije.
Silvio Kutić: SAD ostaje jedno od naših ključnih regija za rast
Bloomberg izvještava kako tvrtka iz Vodnjana planira daljnji rast nakon što su u 2021. godini akvizirali četiri kompanije, uključujući globalnog pružatelja VoIP (Voice over IP) usluga Peerless Network i vodećeg B2B pružatelja rješenja za razmjenu mobilnih poruka OpenMarket.
"SAD ostaje jedno od naših ključnih regija za rast", rekao je CEO Silvio Kutić odgovarajući na pitanja Bloomberg Newsa. “Kontinuirano pratimo tržište i tražimo potencijalne akvizicije.”
Infopbip-ov Alpha Centauri. Foto: Petar Santini/Bloomberg
Infobip je također nedavno akvizirao Shift konferenciju, kao i vodećeg svjetskog pružatelja SMS firewall usluge, Anam Technologies. U razgovoru se CEO Infobipa dotaknuo i najavljene inicijalne javne ponude za koju pripreme idu prema planu, a riječ je o logičnom idućem koraku u osiguravanju kapitala za daljnji rast.
Ivan Ostojić: pojednostaviti komunikaciju kako bismo mogli kreirati sveobuhvatno korisničko putovanje unutar bilo kojeg komunikacijskog kanala
Kako je rekao Ivan Ostojić, Infobip trenutno radi na rješenju kojim korisnici mogu smanjiti broj platformi i aplikacija na kojima komuniciraju. Infobip želi omogućiti kompanijama da komuniciraju s krajnjim korisnicima putem njihove omiljene aplikacije za razmjenu poruka, omogućujući im da otkrivaju nove proizvode, ali i da primaju vrijedne savjete o postojećim proizvodima.
Prihodi Infobip-a prošle godine dosegli 1,2 milijarde eura
"Naša sljedeća velika stvar je nešto što volimo nazvati 'smrt aplikacija'", rekao je Ivan Ostojić, CBO Infobipa. “Rješenje je pojednostaviti komunikaciju kako bismo mogli kreirati sveobuhvatno korisničko putovanje unutar bilo kojeg komunikacijskog kanala koji korisnik koristi.”
Infobip klijentima nudi sustave za komunikaciju kompanija sa svojim krajnjim korisnicima, kao i alate za autentifikaciju, sigurnost i podršku. Prihodi su im prošle godine dosegli 1,2 milijarde eura (1,28 milijardi dolara), dodatno potaknuti akvizicijama koje su omogućile obradu više od 350 milijardi interakcija s korisnicima kroz sve svoje komunikacijske kanale.