IT & Tech

Shopping sezona

Infobip predviđa rekordnih 3,9 milijardi poruka između brendova i kupaca, uz rast RCS-a od 269 posto

E-mail ostaje dominantni kanal za promocije i potvrde kupovine u Europi, pri čemu južna tržišta preferiraju SMS, dok sjeverna tržišta pokazuju sve veći interes za bogatije chat formate


 
2 min
Istra24

E-mail ostaje dominantni kanal za promocije i potvrde kupovine u Europi, pri čemu južna tržišta preferiraju SMS, dok sjeverna tržišta pokazuju sve veći interes za bogatije chat formate

Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip predviđa da će tijekom ove shopping sezone biti razmijenjeno više od 3,9 milijardi poruka između brendova i kupaca, što predstavlja porast od 15 posto u odnosu na prošlu godinu. Ovaj rast pokazuje kako umjetna inteligencija, mobilna trgovina i napredni komunikacijski kanali omogućuju sve personaliziranija iskustva kupovine.

Rich Communication Services (RCS) bit će najbrže rastući kanal u 2025., s volumenima koji će diljem svijeta za Black Friday rasti za 161 posto, a na Cyber Monday za 269 posto. SMS i dalje ostaje vodeći kanal u maloprodaji s gotovo 2,7 milijardi interakcija.

U SAD-u se očekuje više od 1,9 milijardi SMS poruka, dok RCS bilježi snažan skok na preko 57 milijuna, što je značajnije više u odnosu na 2024. Predviđa se porast angažman na WhatsAppu za 44 posto i porast volumena e-maila za više od 50 posto na Cyber Monday. Prema istraživanju Infobipa, američki potrošači planiraju potrošiti uglavnom između 250 i 1.000 dolara tijekom Black Fridaya.

U Europi se očekuje da će se RCS volumeni povećati više od šest puta na Black Friday i pet puta na Cyber Monday, dok će se na WhatsAppu gotovo utrostručiti angažman. Korištenje e-maila rast će više od 50 posto, uz rast SMS-a od 37 posto na Black Friday. Britanski potrošači uglavnom planiraju potrošnju ispod 250 funti, no mnogi su spremni potrošiti i do 1.000 funti, što ukazuje na snažnu maloprodajnu aktivnost i ukupnu prodaju od nekoliko milijardi funti. Slično tome, potrošači u Italiji, Španjolskoj i Njemačkoj uglavnom planiraju umjerenu potrošnju između 250 i 500 eura, što potvrđuje dojam zdravog, ali opreznog maloprodajnog sektora.

E-mail ostaje dominantni kanal za promocije i potvrde kupovine u Europi, pri čemu južna tržišta preferiraju SMS, dok sjeverna tržišta pokazuju sve veći interes za bogatije chat formate.

Black Friday i Cyber Monday evoluirali su iz jednodnevnih događanja u višemjesečne razgovore“, izjavio je Ben Lewis, potpredsjednik za marketing i rast u Infobipu te dodao: „Uz uvođenje RCS-a od strane Applea i fokusiranje brendova na hiperpersonalizirana iskustva, trgovina pokretana umjetnom inteligencijom mijenja način na koji trgovci i kupci međusobno komuniciraju“.

Prognoza Infobipa za 2025. godinu naglašava sve veći utjecaj integrirane komunikacije putem više kanala u poticanju trgovine.

Više o uvidima za ovu sezonu kupovine dostupno je ovdje: https://www.infobip.com/blog/shopping-season-survey


Nastavite čitati

Istra
 

Održano finale Istra kupa u daljinskom jahanju

Na Istra kupu 2025. sudjelovalo je ukupno 46 jahača, a posebno ponosni ostajemo na 20 kadeta koji čine temelje budućnosti daljinskog jahanja u Istri. Njihov fair-play, međusobna podrška i odnos prema konjima pokazali su da sport raste u pravom smjeru

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.