IT & Tech

PREDAVANJE U GOSPODARSKOJ KOMORI

Novost u poslovanju: Digitalnim tehnologijama do povećanja konkurentnosti u hotelijerstvu

Na tržištu je već sada u primjeni niz digitalnih rješenja i tehnologija koja omogućuju privlačenje gostiju, odnosno prodaju smještajnih kapaciteta i prihvat gostiju te rješenja za upravljanje cjelokupnim poslovanjem. Na digitalnim tehnologijama ne temelje se samo upravljanje hranom, pićem ili recepcijom, već i planiranje, analize i financijski aspekti poslovanja


 
1 min
Istra24
Foto: HGK - Županijska komora Pula

Na tržištu je već sada u primjeni niz digitalnih rješenja i tehnologija koja omogućuju privlačenje gostiju, odnosno prodaju smještajnih kapaciteta i prihvat gostiju te rješenja za upravljanje cjelokupnim poslovanjem. Na digitalnim tehnologijama ne temelje se samo upravljanje hranom, pićem ili recepcijom, već i planiranje, analize i financijski aspekti poslovanja

Strukovna grupa ICT Istre, koja djeluje u Hrvatskoj gospodarskoj komori, Županijskoj komori Pula, organizirala je predavanje o tome kako korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija u turizmu i hotelijerstvu omogućava digitalnu transformaciju ovih sektora.

Davor Brenko iz pulske tvrtke Istra Tech d.o.o. govorio je o dosadašnjoj primjeni digitalnih tehnologija u hotelijerstvu te o daljnjim očekivanjima i mogućnostima njihova razvoja. 

Na tržištu je već sada u primjeni, rekao je Brenko, niz digitalnih rješenja i tehnologija koja omogućuju privlačenje gostiju, odnosno prodaju smještajnih kapaciteta i prihvat gostiju, kao i rješenja za upravljanje cjelokupnim poslovanjem. Na digitalnim tehnologijama ne temelje se samo upravljanje hranom, pićem ili recepcijom, već i planiranje, analize i financijski aspekti poslovanja. 

Poslovni sustavi mogu poboljšati i unaprijediti iskustva i doživljaje gostiju pomoću digitalnih platformi, istaknuo je Dean Verbanac iz tvrtke Inter Soft Technologies d.o.o. iz Pule. Gostima se, primjerice, omogućuje beskontaktno iskustvo korištenjem digitalnih ključeva, brza prijava (check-in) i odjava (check out) smještaja kao i minimalno vrijeme čekanja za bilo koju zatraženu uslugu.

Pritom je sva komunikacija personalizirana i odvija se putem mobilnih uređaja. Korisnici ovakve usluge mogu planirati rasterećenje hotelskih sustava, a svi procesi provode se kroz sigurne i šifrirane protokole.

Brenko i Verbanac ističu kako je bitno sadašnjim i budućim zaposlenicima u hotelijerstvu omogućiti stjecanje digitalnih vještina radi brže prilagodbe tržištu. To i za poslodavce znači veće prihode i smanjenje troškova, odnosno povećanje konkurentnosti.


Nastavite čitati

Istra
 

PODACI IZ 153 MILIJARDE INTERAKCIJA I nakon 30 godina jedan od najpopularnijih kanala komunikacije je SMS

“Originalna SMS poruka koju je prije 30 godina poslao 22-godišnji developer Neil Papworth pomogla je otvoriti put prema globalnoj povezanosti. Ta se povezanost razvila i posljednjih godina ubrzano širila, a Infobip danas svake godine obrađuje stotine milijardi poruka, dosežući 75 posto mobilnih telefona u svijetu”, istaknuo je Ivan Ostojić, član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.