IT & Tech

PRODAJA DOŽIVLJAJA HRVATSKE

POREČKA IT TVRTKA INFOSIT SLAVI 20 GODINA POSTOJANJA Direktor Goran Mrvoš: "Pružamo usluge turističkim kompanijama u dobru i zlu, a to smo najbolje dokazali u doba pandemije"

"Grupaciju Valamar bih pritom svakako izdvojio kao najvjernijeg klijenta. Njihovi i naši djelatnici ovih su dvadeset godina odrastali zajedno; i poslovno i ljudski. Njihovi studenti s početaka danas su top menadžeri, a naši su sada top inženjeri" veli nam ponosno direktor Infosita, tvrtke koja radi i za ostale značajne turističke kompanije poput Liburnije i Aminesa


 
5 min
Martina Pereša ⒸFOTO: Manuel Angelini
Direktor tvrtke Infosit, Goran Mrvoš

"Grupaciju Valamar bih pritom svakako izdvojio kao najvjernijeg klijenta. Njihovi i naši djelatnici ovih su dvadeset godina odrastali zajedno; i poslovno i ljudski. Njihovi studenti s početaka danas su top menadžeri, a naši su sada top inženjeri" veli nam ponosno direktor Infosita, tvrtke koja radi i za ostale značajne turističke kompanije poput Liburnije i Aminesa

- Tvrtka je kroz dva desetljeća rasla zajedno sa svojim zaposlenicima. Jako nam je važno da nam djelatnici ostanu „mladi u duši“, da vole učiti i savladavati nove stvari jer u IT-iju doslovce u dvije godine 50 posto postojećeg znanja nestane i zato moraš uvijek ostati radoznalo dijete željno novih znanja, kazao nam je u svom porečkom uredu direktor tvrtke Infosit, Goran Mrvoš.

Goran Mrvoš u razgovoru s našom novinarkom

Na pitanje kako bi laički čitateljima pojasnio što je ono čime se Infositovi djelatnici svakodnevno bave, Mrvoš odgovara: „Klasični mediji prije interneta - tiskani, radio, televizija - nisu bili dovoljni za unapređenje rada turističkih kompanija. Mi im zato pomažemo da komuniciraju svoje proizvode, usluge i destinacije prema tržištu“.

Prodaja doživljaja Hrvatske

Rješenja pritom grade zajednički s klijentima koji tako ostvaruju prihode, prodaju smještaj i doživljaj u Hrvatskoj, a od čega na koncu koristi imaju lokalna zajednica, regija i država.

Ilustracija: Infosit

Prije dvadeset godina kada je Infosit osnovan, uz Mrvoša je brojao tek još jednog djelatnika, ali 2005. godine kreću sa zapošljavanjima pa danas tvrtku čini 26 zaposlenika, uglavnom tehničkog smjera vezanog za razvoj softwarea.

Djelatnici Infosita

- Imamo i djelatnike koji su se specijalizirali u podršci korisnicima, onih koji se bave upravljanjem kompanijom, prodajom, marketingom i slično. Sjedište nam je uvijek u Poreču, ali ljudi nam rade i u Rijeci i Zagrebu. U tim gradovima po potrebi otvaramo nove urede. Najviše radimo na području Hrvatske i Slovenije, s tendencijom širenja tih okvira prema zapadu. Iako često surađujemo na većim, međunarodnim projektima, kao dio tima koji isporučuje veliki zajednički proizvod, pojašnjava Mrvoš.

Uvijek uz turistički sektor

Opredijelili su se na samim počecima za turistički sektor te uz njega, vele, ostaju u dobru i zlu. To su, smatra direktor, najbolje dokazali u doba pandemije.

Ilustracija: Infosit

- Živimo dobre i loše strane turizma. Krasi nas činjenica da su klijenti koji su nam se pridružili u samim počecima, s nama ostali godinama i godinama. To znači da smo partneri na koje se mogu osloniti. Grupaciju Valamar bih pritom svakako izdvojio kao najvjernijeg klijenta. Njima smo pomagali u svim procesima; od kreiranja inicijalne internetske vidljivosti do stvaranja branda, a i dandanas radimo sve što je važno za prezentaciju kompanije, prodaju i marketing. I njihovi i naši djelatnici ovih su dvadeset godina odrastali zajedno; i poslovno i ljudski. Njihovi studenti s početaka danas su top menadžeri, a naši su sada top inženjeri, veli nam ponosno direktor Infosita, tvrtke koja radi i za ostale značajne turističke kompanije poput Liburnije i Aminessa.

Klijentima nude ono što se prema Gartneru (tvrtka za tehnološko istraživanje i savjetovanje sa sjedištem u Stamfordu, Connecticut, op. n.) definira kao digitalna iskustvena platforma.

Uredi Infosita u Poreču

Pametno upravljanje podacima

Na počecima interneta postojale su obične, ručno rađene internetske stranice. Zatim nastaju CMS -ovi (Content management system) za upravljanje sadržajem, a potom se pojavila potreba da se jednoj kompaniji radi više webova za različite brandove koje imaju, pa su u tu svrhu bila potrebna i jača rješenja od samog CMS-a. Naša najnovija verzija sustava omogućuje da kompanija upravlja s više portala prilikom plasiranja proizvoda i usluga, a da njihovo uredništvo podacima, dinamikom i prijevodima upravlja na jednom centralnom mjestu te tamo bira kojim će ih kanalima plasirati. Nekad će to biti pametni sat, nekad televizor u hotelskoj sobi, a nekad internetska stranica...

GORAN MRVOŠ

Svoj centralni sustav nazivaju Edit, no on se integrira i s drugim sustavima poput onog na kojem se nalaze podaci o kupcima, njihovim navikama i slično. Zatim, tu je i sustav kartičnog poslovanja za vršenje naplate te sam booking sustav. Sve to, pojašnjavaju nam, povezuju i s recepcijskim poslovanjem.

Kolaboracija, komunikacija, sinkronizacija

- Tako da naš Digital Experience Platform, uz naša rješenja, zna sadržavati i ona koja nisu nužno naš proizvod, ali ukoliko ih je klijent izabrao – mi ih integriramo kako bismo stvorili novi proizvod, a koji će pripadati klijentu. Ključne su pritom sinkronizacija, kolaboracija i komunikacija. One moraju biti jednostavne, sigurne i dobre, jasan je Mrvoš.

Ilustracija: Infosit

Efikasnost, drže u Infositu, do izražaja najviše dolazi kad nemaju mnogo vremena za pripremu. To se događa najčešće u situacijama kada hotelska kompanija odjednom naglo ima slobodnih kapaciteta pa određeni smještaj treba brzo prodati.

Tu nam je vrlo važno koliko će vremena proći od kada se pojavila potreba prodaje pa do momenta kad kreće kampanja. Što je veća stiska, to treba brže izaći s kampanjom

GORAN MRVOŠ

Popularne landing stranice

Misle dakako i na optimizaciju troškova klijenata tako što im razvijaju vlastite kanale prodaje. Danas možda najpopularnije jesu takozvane landing stranice.

Ilustracija: Infosit
- Kada kompanija želi prodati nešto specifično, poput recimo smještaja za Valentinovo ili Božić, ili joj se naprosto iz nekog razloga pojavio slobodni kapacitet koji želi što prije popuniti, ona stvara akciju koja se realizira kroz landing stranicu. Kanali za to mogu biti Google i Facebook, a osobe koje uoče takvu reklamu na određenoj platformi - slijeću odnosno „landaju“ na tu stranicu. Ona je iznimno važna jer predstavlja mjesto na kojoj potencijalni kupac donosi odluke; najprije je li to što je uočio varka ili nije, a zatim i hoće li uočeno samo razmotriti ili čak i kupiti. Pa i ako se odluči samo na razmatranje – landing stranica je ostvarila svoj cilj, pojašnjava nam Mrvoš.

Uredi Infosita u Poreču

Klikanja na reklame i landing stranice bit će se sve više kako nam se bliži vrijeme darivanja. Infositu se pak bliži veliki okrugli dvadeseti rođendan koji će znati dostojno obilježiti internom zabavom, no cijela će im 2023. godina proteći u znaku slavlja. Imat će, kažu, i veliko iznenađenje koje će sa širom javnošću podijeliti ipak tek na proljeće kada punoljetni postanu u – cijelome svijetu.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.