IT & Tech

REZULTATI NOVOG ISTRAŽIVANJA

Studija Harvard Business Review Analytic Services u suradnji s Infobipom otkriva da nedovoljna primjena umjetne inteligencije negativno utječe na korisničko iskustvo

Svi govore o korisničkom iskustvu, ali gotovo nitko ga ne isporučujeistaknuo je Ben Lewis, potpredsjednik marketinga i rasta u Infobipu. Kada brendovi ne uspiju pružiti značajne, ljudima slične razgovore, ne gube samo učinkovitost, gube povjerenje. Vrijeme je da redefiniramo što korisničko iskustvo zaista znači u AI eri, rekao je


 
2 min
Istra24
Ben Lewis

Svi govore o korisničkom iskustvu, ali gotovo nitko ga ne isporučujeistaknuo je Ben Lewis, potpredsjednik marketinga i rasta u Infobipu. Kada brendovi ne uspiju pružiti značajne, ljudima slične razgovore, ne gube samo učinkovitost, gube povjerenje. Vrijeme je da redefiniramo što korisničko iskustvo zaista znači u AI eri, rekao je

Globalna cloud komunikacijska platforma, Infobip, objavila je rezultate novog istraživanja koje je provela u suradnji s Harvard Business Review Analytic Services (HBR-AS), a koje otkriva značajan raskorak u korisničkom iskustvu (CX): iako 93 % ispitanika prepoznaje iznimnu važnost stvaranja pozitivnih konverzacijskih iskustava, samo 36 % smatra da je njihova organizacija u tome visoko učinkovita. Još je značajnije da samo 11 % ispitanika navodi da su vrlo učinkoviti u korištenju umjetne inteligencije za pružanje komunikacije nalik onoj s ljudima.

Neiskorišteni potencijal umjetne inteligencije u angažmanu s korisnicima

Istraživanje pod nazivom “Konverzacijska iskustva: Neiskorišteni potencijal AI-a u angažmanu korisnika” naglašava jaz između ambicija organizacija i njihove provedbe: iako mnoge koriste SMS, aplikacije za razmjenu poruka, e-poštu i chatbotove u ključnim točkama, većina i dalje ne uspijeva pružiti neometane, intuitivne razgovore kakve korisnici očekuju.

Svi govore o korisničkom iskustvu, ali gotovo nitko ga ne isporučuje“, istaknuo je Ben Lewis, potpredsjednik marketinga i rasta u Infobipu. Kada brendovi ne uspiju pružiti značajne, ljudima slične razgovore, ne gube samo učinkovitost, gube povjerenje. Vrijeme je da redefiniramo što korisničko iskustvo zaista znači u AI eri.

Zašto mnoge organizacije kaskaju?

Istraživanje je pokazalo da su ključne prepreke između brendova i suvremenih korisnika loša vidljivost aktivnosti na svim platformama (48%), poteškoće u prikupljanju podataka o korisnicima kroz sve faze njihova iskustva (46%) te izazovi u integraciji AI značajki u komunikacijske platforme (44%), pri čemu gotovo polovica ispitanika ističe i nedostatak najboljih praksi u korištenju komunikacijskih platformi (49%) te nedovoljna ulaganja u napredne tehnologije za razgovor (48%).

Poboljšanje razgovornog korisničkog iskustva kroz automatizaciju, AI i integraciju

Pozitivno je što sve više tvrtki prepoznaje važnost smanjenja tog nesrazmjera i poduzima korake kako bi unaprijedile primjenu umjetne inteligencije u korisničkom iskustvu. U idućih 12 mjeseci, kada je riječ o poboljšanju konverzacijskih iskustava, polovica ih daje prioritet automatizaciji procesa, 41 % poboljšanju korištenja AI-a u razgovorima, a 39 % integraciji komunikacijskih platformi.

Infobip predvodi ovu promjenu omogućujući korisničke interakcije koje su automatizirane, personalizirane i u potpunosti nalik ljudskoj komunikaciji, u velikom opsegu. „Ovdje nije riječ o alatima – riječ je o povjerenju“, rekao je Lewis. „Svaka poruka, chatbot i obavijest trebaju stvarati dojam da vas razumiju. To je ono što mi omogućujemo brendovima na svakom kanalu, u bilo kojem opsegu.“

Za više informacija ili preuzimanje cijelog izvješća, posjetite Harvard Business Review - Infobip.


Nastavite čitati

Istra
 

Ne smiruju se strasti nakon najvećeg koncerta u povijesti Lijepe naše. Razbuktale su se

Kako do plaće od 3.500 eura, bez natječaja i posebnih referenci? Zna HDZ-ov direktor poznate županijsko-državne tvrtke. Sutra donosimo detalje * Dan uoči otvaranja 72. Pule donosimo intervju s ravnateljicom Pulskog filmskog festivala Tanjom Miličić, koja među ostalim kaže: "Dok neki i dalje smatraju da je festivalska premijera ključni trenutak koji filmu daje posebnu vrijednost i razlog za dolazak na Festival, drugi, poput mene, su mišljenja da to i nije presudno, film neće biti "potrošen" samo zato što je prikazan, primjerice, u Cannesu

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.