Pobjednice 24. dječjeg festivala "Veseli glasi – Voci allegre" Vita Viljanac i Bella Barbarić
Žiri je ocjenjivao intonaciju, interpretaciju, odnosno vokalnu izvedbu i scenski nastup, a odluku je bilo vrlo teško donijeti
Digitalna agencija Markething s radom je započela 2017. godine, isprva kao obrt. Danas surađuju s respektabilnim tvrtkama poput Plave Lagune za koju rade na najznačajnijim manifestacijama kao što su umaški ATP te porečki Ironman, a angažirani su i na projektima Colours of Istria i Vinistra. Jedinstvena platforma To do in Istria najnoviji je inovativni uradak ovog malog ali stručnog tima
Digitalna agencija Markething s radom je započela 2017. godine, isprva kao obrt. Danas surađuju s respektabilnim tvrtkama poput Plave Lagune za koju rade na najznačajnijim manifestacijama kao što su umaški ATP te porečki Ironman, a angažirani su i na projektima Colours of Istria i Vinistra. Jedinstvena platforma To do in Istria najnoviji je inovativni uradak ovog malog ali stručnog tima
To do in Istria je projekt pokrenut još 2019. godine na inicijativu Istarske razvojne turističke agencije, a u suradnji s digitalnom agencijom Markething iz Pule.
Međutim, već godinu dana nakon lansiranja ove 'instant booking' platforme, pandemija je blokirala svijet, pa nam u tvrtki Markething govore kako još uvijek treba jako puno raditi da se tržište navikne na sve nastale promjene.
- Radi se o jedinstvenoj platformi odnosno zajedničkom mjestu na kojem se nalaze najbolje i najkvalitetnije ponude za istarske goste, a koje im omogućuje instant rezerviranje. Tako nešto dosad u Hrvatskoj nije postojalo na lokalnoj razini. Mi zagovaramo moderne trendove u turizmu, održivost, instant booking te lokalne ponuđače. Nije lako podučiti tome čitavu zajednicu odjednom, ali vrijeme će učiniti svoje i posjetitelji će osjetiti povjerenje u verificirane ponuđače usluga, kaže nam suvlasnik digitalne agencije Markething, Miško Macolić Tomičić.
Najteži period za platformu To do in Istria, uvjeren je, tek započinje, a s obzirom na to da slijedi stvaranje kritične mase posjetitelja portala i oplemenjivanje njegove ponude i sadržaja. Ukratko, platforma mora bilježiti što više prometa kako bi se paralelno mogao registrirati i što veći broj rezervacija.
- Interes ponuđača zasad je velik, i ja vjerujem da će platforma svoj vrhunac doživjeti otprilike za godinu, dvije. IRTA je pritom zadužena za prikupljanje informacija te održavanje i komunikaciju na portalu. Oni imaju mogućnost podrške korisnicima 24 sata dnevno, što je presedan na globalnoj razini. Zaista je povlastica imati svog osobnog savjetnika, veli Macolić Tomičić čija je digitalna agencija s radom započela je 2017. godine, isprva kao obrt.
- Bio sam na stručnoj praksi u Španjolskoj, nakon što sam u Puli završio Politehniku. Tamo sam proveo osam mjeseci, a potom sam dobio i posao. Radio sam SEO optimizaciju, i nakon tri godine odlučio sam se vratiti nazad i pokrenuti nešto ovdje. Nekoliko smo godina radili s manjim klijentima, no već u samim počecima krenuli smo surađivati s Nacionalnim parkom Brijuni, prepričava nam Macolić Tomičić razvojni put Markethinga.
U njihovoj ne tako dugoj povijesti, važna je bila 2019. godina kada mu se u poslovanju pridružuje partner Jernej Kozole iz Maribora, s kojim otad vrlo uspješno surađuje na daljinu.
- Upoznali smo se dok sam izrađivao jedan projekt za svoj diplomski rad, ali nikad ga u životu nisam vidio dok nije došao kod javnog bilježnika kako bismo iz obrta prešli u firmu. Tad smo si prvi puta pružili ruku. Čovjek ima više od 25 godina iskustva u digitalu, i on nam je ujedno i glavni strateg te, naravno, suvlasnik firme, veli Macolić Tomičić.
Uz njih dvojicu, tim čini i magistrica komunikologije Antonela Merlić koja je ponajviše angažirana na oglašavanju i vođenju društvenih mreža, a među djelatnike se od nedavno ubraja i Stjepan Ian Sabo kao administrator društvenih mreža, posebice najveće Facebook stranice kojom upravljaju - Colours of Istria s više od 110.000 pratitelja.
- Cilj nam je donijeti rezultate klijentu kroz nekoliko usluga. Izrađujemo napredna web rješenja, SEO optimizacije uz mogućnost slanja što više upita klijentima prilikom dolaska na njihovu stranicu, PPC oglašavanje ili plaćanje po kliku, Google Ads, Facebook Ads, pisanje sadržaja, a posljedično i vođenje društvenih mreža. Covid nas nije uopće omeo u radu. Dapače, lansirao nam je posao u neke lude sfere te utrostručio broj klijenata, kaže pulski suvlasnik Markethinga.
Iako predavač na pulskoj Politehnici te od listopada i na Fakultetu ekonomije i turizma, Macolić Tomičić nam govori kako vjeruje da je izuzetno važno završiti fakultet zbog osobnog razvoja, ali i da za zapošljavanje u njihovoj tvrtki nije važno koju je školu netko završio već što sve zna raditi.
- Što se klijenata pak tiče, s njima nam najveći izazov bude to što nerijetko ni sami ne znaju što žele. Tada se obično fokusiramo na njihove ciljeve i pitamo ih što oni točno namjeravaju postići. Na temelju toga, zajednički donosimo daljnje strateške odluke. Bilo bi odlično kada bi se klijenti i sami educirali po pitanju razumijevanja digitala. Iako, moram reći da se taj svijet toliko brzo razvija da ga je jednostavno nemoguće pratiti ako nisi u njemu. To je posebno evidentno u posljednje vrijeme otkako se pojavila umjetna inteligencija, kaže Macolić Tomičić.
U Markethingu smatraju da je upravo pristup klijentima ono po čemu su specifični i što ih razlikuje od konkurencije. Često im, vele, klijenti kažu kako imaju dojam da su dio njihovog tima.
MIŠKO MACOLIĆ TOMIČIĆSvakom projektu pristupamo na način da – ako ne možemo dostaviti rezultat – ne postoji razlog zašto bismo poslovali s određenim klijentom. U pravilu, mi dolazimo kako bismo u potpunosti promijenili njihovo digitalno poslovanje, savjetovali i razvijali nove projekte. Mi smo kao jedan njihov unutarnji marketinški odjel, pa svaki njihov uspjeh doživljavamo kao naš vlastiti. Ono što im svakoga puta obećamo jest da ćemo im se posvetiti barem 130 posto
Ova godina pulskoj je tvrtki Markething, kad su rezultati u pitanju, najuspješnija dosad. Nadaju se i nadalje novim projektima tijekom kojih će poduzetnicima nastojati pomoći ostvariti ciljeve njihovog poslovanja. Za početak, nastavljaju predano raditi na promociji i razvoju jedinstvenog uratka To do in Istria.
Žiri je ocjenjivao intonaciju, interpretaciju, odnosno vokalnu izvedbu i scenski nastup, a odluku je bilo vrlo teško donijeti
Osumnjičeni je po dovršetku kriminalističkog istraživanja, uz kaznenu prijavu, predan u pritvorsku jedinicu policije
Glavni cilj ovog projekta je brižno čuvati kulinarsku tradiciju naših dragih baka, a kako to radi nona Annamaria Benčić iz Šišana pogledajte u videu
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.