Komunal

GRAD SKLOPIO UGOVOR S IZVOĐAČEM RADOVA

ČETIRI TRAKE DO MARSOVOG POLJA Kreće treća faza proširenja pulske obilaznice

Iako su se u Gradu inicijalno nadali da bi ovaj projekt mogli izvesti za 4 milijuna eura, koliko je i bilo predviđeno stavkom procijenjenih troškova na početku natječaja za izvođača radova, ispostavilo se da je ovo bilo nerealno očekivanje pa će trošak u konačnici biti za oko četvrtinu milijuna skuplji


 
3 min
Maja Jokanović ⒸFOTO: Manuel Angelini

Iako su se u Gradu inicijalno nadali da bi ovaj projekt mogli izvesti za 4 milijuna eura, koliko je i bilo predviđeno stavkom procijenjenih troškova na početku natječaja za izvođača radova, ispostavilo se da je ovo bilo nerealno očekivanje pa će trošak u konačnici biti za oko četvrtinu milijuna skuplji

Grad Pula osmog je rujna sklopio ugovor s tvrtkom Cesta d.o.o. o proširenju i rekonstrukciji gradske obilaznice, odnosno Ulice Prekomorskih brigada, na potezu od sjecišta s Mutilskom i Medulinskom do onog s Premanturskom, odnosno Ulicom Marsovog polja.

Ovime je okončao pripremno razdoblje projekta koje je dugoročno podrazumijevalo rješavanje imovinsko-pravnih odnosa na području oko buduće prometnice, a nešto kratkotrajnije, točnije od proljeća ove godine, javno savjetovanje, a potom i proceduru javne nabave i potragu za izvođačem radova.

Obilaznica ovim projektom, vrijedi napomenuti, još uvijek neće dobiti četiri trake u svom punom profilu. Do sjecišta s Verudom i Verudelom ostaju još tri velika dvotračna segmenta, ali bi se proširenjem ovog dijela trebala znatno smanjiti prometna opterećenost na mjestu gdje se povezuju Pula i sami jug istarskog poluotoka, Premantura i Kamenjak. Ujedno, cilj je, kažu iz Grada, stvoriti sigurniju vezu između naselja Monte Magno na Valdebeku i obilaznice.

U sklopu zahvata, osim proširenja prometnice na četiri trake, planirana je i izgradnja turbo rotora na križanju Premanturske ceste i ulice Marsovo polje. Ujedno, uredit će se biciklističke staze, ali i izgraditi nove spojne prometnice koja će kvalitetnije povezati prometnu i vrlo opterećenu Mihovilovićevu ulicu obilaznicom.

Ujedno, sudeći prema dostupnih podacima iz projektnog rješenja, po okončanju rekonstrukcije, uvodno proširenje za izgradnju dodatnih traka bit će uređeno i na početku sljedećeg segmenta obilaznice, onog koji vodi prema naselju Veruda.

Mihovilovićeva

Koliko sve to košta?

Iako su se u Gradu inicijalno nadali da bi ovaj projekt mogli izvesti za 4 milijuna eura, koliko je i bilo predviđeno stavkom procijenjenih troškova na početku natječaja za izvođača radova, ispostavilo se da je ovo bilo nerealno očekivanje pa će trošak u konačnici biti za oko četvrtinu milijuna skuplji.

Na natječaju na koji su pristigle tri validne ponude, one tvrtki Cesta, GP Krk. te objedinjena ponuda TGT - Adriatic i Asfalt Ptuj, kao najpovoljnija je izabrana ona prva. Pulska Cesta se tako obvezala da će projekt privesti kraju za 4.258.747 eura bez PDV-a, odnosno 5.323.433 s  PDV-om.

Nakon zaključenja okvirnog dvogodišnjeg sporazuma s izvođačem, rekli su iz Grada još proljetos, predviđeno je sklapanje jednog ili više ugovora o javnoj nabavi s pojedinačnim naručiteljima – Vodovod Pula-Labin d.o.o. i Grad Pula-Pola, koji će u sklopu proširenja uvoditi svoje instalacije.

Maksimalni rok izvođenja radova po svim ugovorima iznosi sedam mjeseci od uvođenja u posao.

Podsjetimo, u sklopu rekonstrukcije najjužnijih krakova državnih cesta D66 i D75, četiri trake u naredne će dvije do tri godine dobiti i potez obilaznice od velikog rotora u Šijani do sjecišta s Tršćanskom ulocom, ali i dalje Vodnjanskom do ulaza u grad na Vom Vrhu. 


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.