Nakon našeg današnjeg pisanja o kvaru na pulskoj rotirajućoj garaži, kada su neki od nezadovoljnih korisnika komentirali da više nikada neće koristiti ovu vrstu parkiranja, oglasili su se iz Pula parkinga, te naveli da se ne radi o kvaru, već da se je uključio sigurnosni sustav koji je zaustavio rad rolo garaža.
Naime, iz Pula parkinga poručuju da se je incident dogodio kao rezultat ulaska ptice u garažu, što je aktiviralo sigurnosne sustave.
- Sustavi su detektirali nepoznatu kretnju i automatski zaustavili rad garaže kako bi osigurali sigurnost. Ovaj događaj ističe koliko ozbiljno shvaćamo sigurnost svih korisnika i njihove imovine. Današnji incident pokazuje da su sigurnosni aspekti našeg sustava postavljeni s mislima na sve moguće scenarije, poručili su iz Pula parkinga.
Iz Pula parkinga nadalje kažu da će današnji problem biti riješen tako što će se konfiguracija sigurnosnih sustava postaviti tako da ne reagira na slične situacije.
- Premda smo predvidjeli mogućnost takvih događaja, praktična simulacija je bila izazovna. Razmišljali smo o angažiranju sokolara, ali smo zaključili da sokol nije prikladan za naše prostore, rekli su.
"Ispričavamo se svim korisnicima koji su imali neugodno iskustvo prilikom prvog korištenja garaže", ističu iz Pula parkinga, i navode da korisnici i njihova vozila nisu bili ugroženi, te da je nagli zastoj rotacije rezultirao bukom s obzirom na težinu sustava rotacijskih garaža, što je bila očekivana i kontrolirana reakcija.
Za kraj nadležni iz Pula parkinga naglašavaju da tijekom besplatnog probnog razdoblja korištenja rolo garaže, dok detaljno provjeravaju i optimiziraju sve sigurnosne protokole, žele da se korisnici i njihovi djelatnici upoznaju sa sustavom i svim njegovim funkcionalnostima.