"Danas me jedan mladi vozač skoro zgazio. Obijesni su vozači. I to su sve vozila s pulskim registracijama. Stranci su kulturni. Imao sam vrlo neugodnih iskustva u svojoj Kolhiđanskoj ulici s pojedinim vozačima na pješačkom prijelazu jer im kao smetamo. Od Mutilske ulice gore do vrha Kolhiđanske neki navuku brzinu do 100 kilometara na sat. Na svu sreću dosad nitko od ljudi nije nastradao, ali jest jako puno životnija, mačaka, pasa, ježeva. Zar treba poginuti više ljudi pa da se stave 'ležeći policajci' ili bar kamera i upozoravajući semafor? Preventiva uopće ne postoji", kaže nam stanar Marko Račan, dodajući da vozači, osim Mutilskom i Kolhiđanskom ulicom, 'ganjaju' i Kraškom ulicom (ugrožavajući time i stanare bočne Argonautske ulice), kao i poveznim dijelom Županske te relativno novom Valvazarovom ulicom iza bolnice.

Kolhiđanska ulica
U gradu se pravdaju da o svemu odlučuje MUP odnosno policija, kao i time da je prevelik broj zahtjeva za ležećim policajcima ili kamerama.

Marko Račan
Postavljanje ležećih policajaca navodno ne dolazi u obzir jer su ove ulice nalaze blizu pulske Opće bolnice pa bi se njima usporavao promet vozilima hitne pomoći.
Stanarka Kraške ulice Milena Joksimović kaže nam, da se od 2022. godine, u više od deset navrata obraćala Mjesnom odboru Gregovica, starom i novom.

Milena Joksimović
- Zvala sam i policiju u više navrata i prijavljivala divljačku vožnju te molila da pošalju patrole da provjeravaju brzinu. Nikada ih nije bilo. Prije nekoliko mjeseci došlo je do prometne u Kraškoj ulici. Policija, a prema njoj i mediji krivo su napisali da je riječ o ulici Gregovica. Tom sam prilikom pisala i policiji. Dobila sam pisani odgovor da će intenzivirati kontrolu brzine u Kraškoj ulici. Nikada nije došla patrola, kaže ona.
U više je navrata, dodaje, zvala voditelja gradskog Pododsjeka za promet Ermana Skomeršića, a njegov je odgovor je bio da se njih dvojica bave cijelim gradom i da je red dug, za uspornike ili kamere.
- Prošlom gradonačelniku Zoričiću obraćala sam se u više navrata prilikom susreta s građanima u Mjesnom odboru Gregovica. Rečeno mi je da je problem cijena kamere i da skupimo peticiju, pa možda dođemo na red. Skupili smo peticiju prije više od godinu dana. Ništa se nije dogodilo, veli ona.
"Nadam da će nova gradska vlasti konačno sigurnost u prometu postaviti kao jedan od prioriteta, budući da je broj stradalih u prometu u Puli i Istri u velikom porastu, kako opetovano javljaju mediji. Budući da su tek izabrani i konstituirani, dajmo im priliku da pokažu da mare za sugrađane", zaključuje Milena Joksimović.

Kraška ulica, na desno strani trafo stanica na Gregovici
Naime, pulske vlasti, ni stare, ni aktualna nova nije još reagirala na spomenutu peticiju koju su stanari ovih ulica poslali prošlog ljeta, 9. srpnja i poslali je gradskoj upravi.

Pulski gradonačelnik Peđa Grbin
Vrijedi citiramo tekst peticije: "Poštovani, molimo Vas da poduzmete sve moguće mjere kako bi se smanjila brzina kojom vozači prolaze Kraškom ulicom u Puli (MO Gregovica).
'Kao moguće mjere predlažemo postavljanje uspornika ili postavljanje (funkcionalne) nadzorne kamere za brzinu ili ograničenje brzine na 30 km/h i postavljanje odgovarajućeg semafora koji upozorava vozače na brzinu kojom se kreću', kažu stanari u peticiji
- Kraška je ulica duga 265 metara. Kako u njoj nema semafora, mnogi vozači voze obijesno i neprilagođenom brzinom i ne propuštaju pješake na pješačkom prijelazu.
- Time ugrožavaju pješake ali i druge vozače koji se uključuju u Krašku iz susjednih ulica. Na upozorenja stanara obijesni vozači u pravilu reagiraju podrugljivo, ili čak agresivno. U naselju stanuju brojni stariji sugrađani, ali i brojna djeca - i jedni i drugi posebno su ranjive skupine u prometu. Brza vožnja i visoka frekvencija vozila najproblematičnije su u vrijeme odlaska na posao i povratka s posla, a to je i vrijeme kada djeca odlaze u školu i vraćaju se iz produženog boravka.
- Zato vam se obraćamo sa zamolbom da se, radi sigurnosti i zaštite stanovnika našeg naselja, u Kraškoj ulici u Puli postave uspornici ili funkcionalnih kamera za mjerenje brzine ili, kao treće moguće rješenje, znaka za ograničenje brzine na 30 km/h te semafora koji bi vozače upozoravao da voze prebrzo ili pohvalio što voze primjerenom brzinom, ističu stanari.
- Budući da su stanari u prethodnim godinama neuspješno apelirali na lokalne vlasti i policijsku upravu da ih zaštiti, ovoga puta to činimo grupnom peticijom, u nadi da će se naše molbe uslišiti", zaključuje se tekst peticije.
Monika Buršić, nova predsjednica Mjesnog odbora Gregovica živi s obitelji u Županskoj ulici.
- I moje dijete prolazi Kraškom ulicom jer ide u talijansku školu, a i ja jer predajem u Medicinskoj školi. U našoj ulici je dječji vrtić, na njenom kraju je dječji parkić i isto se ne prilagođava brzina. Vozači ne stanu na znak STOP. Ja iz stana gledam STOP, ne stanu, a ljeti stranci znaju ući u kontra smjer , a to je sada jednosmjerna ulica. Znam o čemu je riječ. Slažem se sa zahtjevima stanara. Svi smo ovdje u tom problemu. Mi smo kao mjesni odbor preko tajnika MO-a Milena Narića u aktivnoj komunikaciji s gradskim Uredom za promet. No, mi kao Mjesni odbor nismo nadležni donositi neka rješenja. Traži se rješenje, ali za to je nadležan MUP, veli predsjednica MO Gregovica Monika Buršić.
Kako se da zaključiti iz razgovora, stanari razumiju veliki priliv vozila koji je, nakon trgovačkog centra ex Billa, danas Spar, dodatno pojačan otvaranjem trgovačkog centra Pula City Mall, no, ulice su uske (pogotovo kad se na Kraškoj ulici, uz trgovinu Studenca, parkira vozilo) i nisu primjerene za prihvat velikog broja vozila, posebno ne kamiona koji, uz buku, remete statiku kuća i uzrokuju pucanje fasada.
Bivša predsjednica Mjesnog odbora Gregovica Nina Anđelković, sada vladajuća IDS-ova gradska vijećnica, koncem prošle godine javno je govorila o tome da su dali gradskoj upravi prijedloge za razrješenje ovog prometnog problema

Nina Anđelković
Tada je kazala: "Još jedna česta pritužba odnosi se na prekomjerno prekoračenje brzine na ulicama poput Mutilske, Kolhiđanske i Kraške. Ove ulice često koriste vozači koji ne poštuju ograničenja brzine, što povećava rizik od nesreća, osobito u naseljenim područjima gdje se kreće velik broj pješaka i djece. Pitanje sigurnosti na ovim prometnicama ključno je za sve nas, a posebnu pažnju treba posvetiti postavljanju dodatnih mjera za smirivanje prometa".